Eleccions a Degana o Degà 2018

Candidatura de Raúl Ruiz Callado

Acords Ajunta Electoral del Centre

Sessió del 01/03/2018:

Finalitzat el termini de presentació de reclamacions contra l'acte de proclamació provisional de candidat electe, i no havent-hi cap reclamació a aquest efecte, s'acorda publicar la PROCLAMACIÓ DEFINITIVA DE CANDIDAT ELECTE a Degà de Facultat.

Sessió del 26/02/2018:

Després d'efectuat l'escrutini de les eleccions a degà de Facultat i de comprovar l'acta elaborada per la Taula Electoral, s'acorda:

Segons estableix el calendari electoral, contra aquesta proclamació es pot efectuar reclamació davant la Junta Electoral del 27 al 28 de febrer, tots dos inclusivament. La Secretaria de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials actuarà com a registre d'aquesta Junta Electoral en horari d'atenció al públic.

Sessió del 09/02/2018:

Finalitzat el termini de presentació de reclamacions contra l'acte de proclamació provisional de candidatures i no havent-se presentat cap, s'acorda:

1. Publicar la LLISTA DEFINITIVA DE CANDIDATURES
  2. Informar que:
    • El termini de la campanya electoral és del 13 al 22 de febrer de 2018, tots dos inclusivament.
    • El termini per a exercir el vot anticipat és del 14 al 23 de febrer de 2018, tots dos inclusivament (INSTRUCCIONS PER A EXERCIR EL VOT ANTICIPAT)
    • La votació per a l'elecció de degà s'efectuarà en el Claustre de Facultat del dia 26 de febrer.

Sessió del 05/02/2018:

La Junta Electoral de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials acorda:

1. Publicar el cens definitiu una vegada finalitzat el termini de presentació de reclamacions contra el cens provisional, no havent-se presentat cap.

•  ACCÉS Al CENS DEFINITIU

2. Una vegada finalitzat el termini de presentació de candidatures a degana o degà, i comprovades les condicions d'elegibilidad dels sol·licitants:

• Publicar el LLISTAT PROVISIONAL DE CANDIDATURES D'ELECCIONS A DEGÀ/A.
    • Informar que contra aquesta proclamació es pot formular reclamació davant la Junta Electoral de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials del 6 al 8 de febrer de 2018, tots dos inclusivament. La Secretaria de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials actuarà com a registre d'aquesta Junta Electoral en horari d'atenció al públic.

Sessió del 26/01/2018:

La Junta Electoral de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials acorda:

1. Publicar el dilluns 29 de gener el cens electoral provisional de les eleccions a Degà. Amb la finalitat de vetlar per la protecció de dades de caràcter personal, la consulta del cens es realitzarà de forma informàtica i individualitzada a través d'aquesta web.

• ACCÉS Al CENS PROVISIONAL

Si troba algun problema tècnic o de qualsevol altra índole per a accedir al cens en la forma indicada, pot sol·licitar en la Secretaria de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials la consulta de les seues dades, prèvia identificació amb DNI, permís de conduir o TIU, i si es tracta d'estrangers, amb el passaport o NIE.

D'acord amb el calendari electoral, el termini de presentació de reclamacions contra el cens provisional és del 29 de gener al 2 de febrer, tots dos inclusivament, i es realitzaran a través del següent imprès: Sol·licitud
  2. Informar que el termini de presentació de candidatures a eleccions a degà o degana és, d'acord amb el calendari electoral, del 29 de gener al 2 de febrer, tots dos inclusivament. Els impresos per a la presentació de candidatures estaran disponibles en la Secretaria de la Facultat i en la web:

• Imprès per a presentació de candidatura a eleccions a Degà 2018

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Organització