Comissió de Titulació de Grau en Treball Social

La Comissió de Titulació de Grau en Treball Social està formada per:

• President de la Comissió: Javier Mira Grau
  • Secretari de la Comissió: Óscar Santacreu Fernández
  • Coordinadors de mòduls:
    • El Treball Social: Conceptes, Mètodes, Tècniques i Aplicacions: Roberto Mohedano Menéndez (Dpto. Treball Social i Serveis Socials)
    • El Context Institucional del Treball Social: Miguel Ángel Mateo Pérez (Dpto. Treball Social i Serveis Socials)
    • Processos i Problemes sobre els quals actua el Treballador Social: Ana María Santos Ruiz (Dpto. Psicologia de la Salut. Àrea Psicologia Bàsica)
    • Processos i Problemes sobre els quals actua el Treballador Social: Ignacio Navarro Soria (Dpto. Psicologia i Didàctica. Àrea Psicologia Evolutiva i de l'Educació)
    • Processos i Problemes sobre els quals actua el Treballador Social: Titular: Jasone Mondragón Lasagabaster; Suplent: Ana Mª Rosser Limiñana (Dpto. Comunicació i Psicologia Social. Àrea Psicologia Social)
    • Processos i Problemes sobre els quals actua el Treballador Social: Begoña San Miguel de l'Hoyo (Dpto. Sociologia II)
    • Processos i Problemes sobre els quals actua el Treballador Social: Titular: Alicia Ferrández Ferrer; Suplent: Mª Dolores Vargas Llovera (Dpto. Humanitats Contemporànies. Àrea Antropologia Social)
    • Processos i Problemes sobre els quals actua el Treballador Social:
    • Processos i Problemes sobre els quals actua el Treballador Social: Titular: Carmen Vives Cases; Suplent: Mª Teresa Ruiz Cantero (Dpto. Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública)
    • Eines Legals, Economicas i Lingüístiques per al Treballador Social: Clara Moya Guillem (Dpto. Dret Internacional Públic i Dret Penal. Àrea Dret Penal)
    • Eines Legals, Economicas i Lingüístiques per al Treballador Social: Titular: María Almodovar Iñesta; Suplent: Mercedes Ortiz García (Dpto. Estudis Jurídics de l'Estat. Àrea Dret Administrtivo)
    • Eines Legals, Economicas i Lingüístiques per al Treballador Social: Mª del Mar Esquembre Valdés (Dpto. Estudis Jurídics de l'Estat. Àrea Dret Constitucional)
    • Eines Legals, Economicas i Lingüístiques per al Treballador Social: Yolanda Busts Moreno (Dpto. Dret Civil)
    • Eines Legals, Economicas i Lingüístiques per al Treballador Social: Nancy Sirvent Hernández (Dpto. Dret del Treball i de la Seguretat Social)
    • Eines Legals, Economicas i Lingüístiques per al Treballador Social: Jose Antonio Martínez Díaz (Dpto. Economia Aplicada i Política Econòmica)
    • Pràctiques i Treballe Fi de Grau: María José Escartín Caparrós (Dpto. Treball Social i Serveis Socials)
  • Dos alumnes de la titulació, designats per la Delegació d'Alumnes: Carlos Congost Marín
  • Un membre del Personal d'Administració i Serveis de la Secretaria del Centre: Dolores Escudero Rebelles

Sessions per curs acadèmic

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Organització