Saltar apartados

Comissió de Titulació de Grau en Publicitat i Relacions Públiques

La Comissió de Titulació de Grau en Publicitat i Relacions Públiques està formada per:

  • Presidenta de la Comissió: Natalia Papí Gálvez
  • Secretària de la Comissió: Mª Elena Fabregat Cabrera
  • Coordinadors de mòduls:
    • Fonaments i processos de la comunicació: Titular: Raúl Rodríguez Ferrándiz, Suplent: Ángeles Feliu Albadalejo (Dpto. Comunicació i Psicologia Social. Àrea Comunicació Audiovisual i Publicitat)
    • Fonaments i processos de la comunicació: Titular: Carmen López Sánchez; Suplent: Ana Rosser Limiñana (Dpto. Comunicació i Psicologia Social. Àrea Psicologia Social)
    • Interacció de l'ajuste soci-cultural i la seua evolució amb la comunicació: José Antonio Miranda Encarnación (Dpto. Anàlisi Econòmica Aplicada), Suplent: Borja Montaño
    • Interacció de l'ajuste soci-cultural i la seua evolució amb la comunicació: Juan Antonio Roche Cárcel (Dpto. Sociologia I)
    • Teoria i història de la Publicitat i les Relacions Públiques: Irene Ramos Soler (Dpto. Comunicació i Psicologia Social. Àrea Comunicació i Psicologia Social)
    • Estructures, tècniques i organització de la comunicació publicitària i de les relacions públiques: Titular: Carmen Carretón Ballester, Suplent: Juan Montserrat Gauchi (Dpto. Comunicació i Psicologia Social. Àrea Comunicació i Psicologia Social)
    • Gestió de la comunicació i de la imatge corporativa i uns altres intangibles: Titular: Fernando Olivares Delgado Suplent Eloy Caballero Suárez (Dpto. Comunicació i Psicologia Social. Àrea Comunicació i Psicologia Social)
    • Creativitat en comunicació publicitària i de les relacions públiques: Titular: Araceli Castelló Martínez, Suplent: Jesús Orbea Mira (Dpto. Comunicació i Psicologia Social. Àrea Comunicació i Psicologia Social)
    • Deontologia, autorregulació professional i regulació jurídica: Titular:  Alejandra Hernández Ruiz (Dpto. Comunicació i Psicologia Social. Àrea Comunicació i Psicologia Social)
    • Deontologia, autorregulacion professional i regulació jurídica: Andrea García Martínez (Dpto. Dret Mercantil i Dret Processal. Àrea de Dret Mercantil)
    • Economia i empresa de la comunicació publicitària i de les relacions públiques: Julio Carmona Martínez (Dpto. Fonaments de l'Anàlisi Econòmica)
    • Economia i empresa de la comunicació publicitària i de les relacions públiques: Maig de Juan Vigaray (Dpto. Màrqueting)
    • Coneixements i tècniques aplicats a la comunicació publicitària: Titular: Mª Jesús Ortiz Díaz-Guerra, Suplent: Vicente García Escrivá (Dpto. Comunicació i Psicologia Social. Àrea Comunicació i Psicologia Social)
    • Tècniques de recerca i gestió aplicades a la publicitat i les relacions públiques: Titular: Natalia Papí Gálvez; Suplent: Dolores Alemany Martínez (Dpto. Comunicació i Psicologia Social. Àrea Comunicació i Psicologia Social)
    • Tècniques de recerca i gestió aplicades a la publicitat i les relacions públiques: José Enrique Bas Amorós; Suplente: Cristina López Fernández (Dpto. Sociología II)
  • Dos alumnes de la titulació, designats per la Delegació d'Alumnes: Miguel Taberner Llorca - Pablo José Insa Gadea
  • Un membre del Personal d'Administració i Serveis de la Secretaria del Centre: Dolores Escudero Rebelles

 Sessions per curs acadèmic

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Organització


Universitat d'Alacant
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3670 - 3671 - 3770

Fax: (+34) 96 590 9789

Twitter: https://twitter.com/EconomicasUA

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464