Comissió de titulació de Grau en Economia

La Comissió de Titulació de Grau en Economia està formada per:

• President de la Comissió: Julio Carmona Martínez
  • Secretària de la Comissió: Rosa Ayela Paster
  • Coordinadors de mòduls:
    • Anàlisi Econòmica: Iñigo Iturbe-Ormaeche Cortajarena (Dpto. Fonaments de l'Anàlisi Econòmica)
    • Matemàtiques: Begoña Subiza Martínez (Dpto. Fonaments de l'Anàlisi Econòmica)
    • Estadística i Econometria: Mª Ángeles Carnero Fernández (Dpto. Fonaments de l'Anàlisi Econòmica)
    • Política Econòmica i Sector Públic: José Antonio Martínez Díaz (Dpto. Economia Aplicada i Política Econòmica)
    • Entorn Empresarial:Bartolomé Marco Lajara (Dpto. Organització d'empresa)
    • Entorn Empresarial: Ascensión Gómez Albero (Dpto. Economia Financera i Comptabilitat)
    • Entorn Empresarial: Franco Sancho Esper (Dpto. Màrqueting)
      • Suplent: Aurora Calderón Martínez
    • Economia Espanyola i Internacional: Eloísa Norman Mora (Dpto. Anàlisi Econòmica Aplicada)
    • Història Econòmica, Espanyola i Mundial: Candelaria Saiz Pastor (Dpto. Anàlisi Econòmica Aplicada)
    • Dret Econòmic: Javier Barceló Doménech (Dpto. Dret Civil)
    • Dret Econòmic: Vicente Gimeno Beviá (Dpto. Dret Mercantil i Dret Civil)
  • Dos alumnes de la titulació, designats per la Delegació d'Alumnes: Aziza Zahhar Falgata - Pau Aguilar García
  • Un membre del Personal d'Administració i Serveis de la Secretaria del Centre: Consolació Muñoz González

Sessions per curs acadèmic

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Organització