Comissió de Titulació de Grau en ADE / TADE / I2ADE / Marqueting

La Comissió de Titulació de Grau en ADE està formada per:

• President de la Comissió: Bartolomé Marco Lajara
  • Secretària de la Comissió: Rosa Ayela Paster
  • Coordinadors de mòduls:
    • Comptabilitat: Francisco Poveda Fuentes (Dpto. Economia Financera i Comptabilitat)
    • Matemàtica Financera: Joaquín Torres Sempere (Dpto. Economia Financera i Comptabilitat)
    • Finances Empresarials: Carlos Forner Rodríguez (Dpto. Economia Financera i Comptabilitat)
    • Anàlisi Econòmica: Iñigo Iturbe-Ormaeche Cortajarena (Dpto. Fonaments de l'Anàlisi Econòmica)
    • Matemàtiques: Begoña Subiza Martínez (Dpto. Fonaments de l'Anàlisi Econòmica)
    • Estadística i Econometria: Mª Ángeles Carnero Fernández (Dpto. Fonaments de l'Anàlisi Econòmica)
    • Política Econòmica: Manuel Fuentes Levia (Dpto. Economia Aplicada i Política Econòmica)
    • Organització d'empreses: Vicente Sabater Sempere (Dpto. Organització d'empresa)
    • Comercialització i Recerca de Mercats: Franco Manuel Sancho Esper (Dpto. Màrqueting)
      • Suplent: Aurora Calderón Martínez
    • Dret: José Vicente Giméno Beviá (Dpto. Dret Mercantil i Processal)
    • Economia i Història: Hipólito Simón Pérez (Dpto. Anàlisi Econòmica Aplicada)
    • Economia i Història: Inmaculada López Ortiz (Dpto. Anàlisi Econòmica Aplicada)
    • Sistema Fiscal: Lorenzo Gil Maciá (Dpto. Anàlisi Econòmica Aplicada)
  • Dos alumnes de la titulació, designats per la Delegació d'Alumnes. Pedro Pérez Gaitán - Ginés Sola García
  • Un membre del Personal d'Administració i Serveis de la Secretaria del Centre: Consolació Muñoz González

Sessions per curs acadèmic

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Organització