Procediment matricula grau 2019/20

Consulta els nostres consells abans de començar a matricular-te.

ACCÉS A UACloud

Si eres estudiant de nou ingrés rebràs les instruccions de matrícula, terminis i adreça del teu correu institucional (...@alu.ua.es) en el mail facilitat en preinscripció.

Obten la contrasenya d'accés a UACloud. No t'oblides d'activar les notificacions per mail i telèfon.

AUTOMATRÍCULA

Selecció d'assignatures: les assignatures apareixen ordenades per tipus d'assignatures. Fijate en el curs i en el grup assignat. Si desitges canviar-los, consulta els grups disponibles i intenta quadrar el teu horari. Si no pots arreglar-ho i tens una causa justificada, podràs sol·licitar canvi de grup

• Si eres estudiant de continuació, i compleixes requisits, pots sol·licitar l'avaluació extraordinària per a finalitzar estudis (C1) en la pantalla de Grups.
  • Recorda que si tens beca de mobilitat 2019/20, en automatrícula has de triar el tipus dematrícula 62 - "Estudiants de mobilitat propis".

Problemes que poden sorgir en la teua matrícula:

• Si no t'accepta la domiciliació bancària, selecciona Pagament únic i en efectiu per a validar la matrícula. En el termini de matrícula, podràs canviar a pagament domiciliat, introduint i imprimint l'ordre de domiciliació bancària en Automatrícula. Si ja ha finalitzado el termini, introdueix el compte en UACloud > Matrícula > Matriculació > Domiciliació i comunica a Secretaria que et canviem a pagament domiciliat.
  • Si tens algun descompte i no pots seleccionar-ho, valida la teua matrícula i acudeix a la secretaria per a presentar la documentació justificativa.
  • Si tens alguna assignatura no superada de Formació Bàsica en cursos anteriors, no podràs matricular-te d'assignatures noves de cursos superiors. Selecciona la/s assignatura/s de formació bàsica.

Comprova en:

• el justificant de matrícula que tens les assignatures i grups que volies.
  • el teu horari, si tens solapamientos (apareixen en roig), alguna assignatura en un altre idioma o assignatures en diferent torn.

DOCUMENTACIÓ

Si eres estudiant de nou ingrés és REQUISIT INDISPENSABLE  presentar en la Secretaria de la Facultat la documentació requerida abans que finalitzen els següents terminis màxims:

• Matrícula de juliol: fins al 6 de setembre
  • Matrícula de setembre: fins al 3 d'octubre

Presenta-la personalment o remet-la (compulsada) per correu certificat, fent constar en cada document les dades personals (nombre de DNI, NIE o passaport i nom i cognoms), així com l'estudi al que correspon.

La matrícula no quedarà formalitzada fins que lliures la documentació i pagues el 1r termini de matrícula. La matrícula podrà ser ANUL·LADA D'OFICI si no aportes algun dels documents requerits.

Si eres esudiante de continuació únicament deberas presentar en secretaria i en els terminis indicats, la documentació acreditativa de descomptes si s'haguera realitzat renovació per caducitat, i els canvis de domiciliació bancària.

PAGAMENT DE MATRÍCULA

Consulta ací la informació sobre el pagament de la matrícula.

Procedirà la devolució de les taxes abonades en el cas d'estudiants matriculats/des per primera vegada en 1r curse d'un estudi oficial, que siguen admesos en un altre estudi universitari del mateix nivell en una altra universitat i sol·liciten l'anul·lació de la matrícula i la devolució de les taxes amb anterioritat al 15 de desembre de l'any acadèmic en curs. En el cas d'estudis de la UA, es traspassaran les taxes al nou estudi.

AMPLIACIÓ DE MATRÍCULA

CAL TINDRE EN COMPTE

• Recorda: pots realitzar la matrícula des de la teua casa, en qualsevol moment. Si vols realitzar-la en la UA podràs anar a la Secretaria de la Facultat (Edifici Germà Bernàcer), de 9 a 14 h; i en la Sala d'automatricula de la Biblioteca General de 14 a 20 h. Trobaràs becaris que t'ajudaran.
  • Solament podràs matricular-te en el termini que t'hagen adjudicat (UACloud > Matrícula > Matriculació > Consultar termini). Si és el teu primer any i no et matricules en el termini establit, perdràs la plaça i s'oferirà a la llista d'espera.
  • Per a l'elecció d'assignatures i grup, no oblides consultar el pla d'estudis i els horaris. Recorda que hi ha més estudiants matriculant-se al mateix temps i quan un grup no té més places, has de triar un altre. Com més prompte millor realitzes la matrícula, més possibilitats tens de triar grup. Podràs modificar la matrícula tantes vegades com vulgues en el teu termini de matrícula.
  • Si vas a demanar reconeixement d'assignatures, fes-ho abans de matricular-te. No has de matricular-te de les assignatures que sol·licites reconeixement.
  • Si tens una beca de mobilitat per al curs 2019/20, en automatrícula has de triar el tipus de matrícula 62 - "Estudiants de mobilitat propis", amb aquest tipus de matrícula s'evita l'aplicació de la Normativa de Permanència i Continuació que se li aplica a tots els estudiants de la UA, encara que has de tenir en compte que aquesta exempció serà solament durant el curs acadèmic que tingues la beca de mobilitat concedida.
  • Guia d'Automatrícula i videos de suport
  • Tipus de matrícula:
    • Matrícula completa: almenys, 48 crèdits
    • Matrícula parcial: entre 24 i 47 crèdits.
    • Matrícula reduïda: entre 6 i 23 crèdits (estudiants amb discapacitat acreditada + informe favorable del CAU)
  •  La Universitat sempre contactarà amb tu a través del correu insitucional (...@alu.ua.es). No oblides consultar-ho sovint a través del webmail. Pots redirigir-ho a un correu personal.
  • Si eres una persona amb necessitats especials i necessites adaptació curricular o un aula accessible CONTACTA amb la Secretaria.
Servei d'atenció telefònica 965 90 99 00: Dilluns a divendres de 9:00 a 19:45h. El servei estarà en funcionament fins al 29 de setembre (excepte el mes agost)

Edifici Germà Bernàcer