Procediment de matrícula per a estudiants cessats

Estudiants cessats

Estudiants cessats són aquells que han iniciat una determinada titulació però que, durant un o més cursos acadèmics, no han formalitzat la seua matrícula en el mateix.

Matrícula:

Si eres un estudiant cessat i desitges matricular-te, hauràs de sol·licitar a la Secretaria de la Facultat que active la teua matrícula per al pròxim curs, a través d'aquest formulari.

La secretaria t'activarà el Campus Virtual, i hauràs de matricular-te durant el termini establit a aquest efecte

Matrícula 2018/19: 7 al 10 de setembre

Estudiants que han realitzat trasllat d'expedient a un altre Centre:

Aquests/as alumnes/as no són estudiants cessats. Si desitgen matricular-se, hauran de tornar a accedir a l'estudi per la llera corresponent:

Estudiants als quals es va anul·lar la matrícula per impagament:

Han de tenir en compte la normativa que estableix la Llei de Taxes de la Generalitat Valenciana:

Quan, per raó de l'impagament d'una matrícula, aquesta haja sigut objecte d'anul·lació, serà exigit com a requisit per a l'admissió a una nova matrícula, el previ pagament del total d'aquesta última (no la de l'any que es va anul·lar)

Per tant, aquests/as alumnes/as hauran de realitzar el seu matricula abonar-la completa en un únic pagament amb data de venciment el 20 de setembre

Els estudiants de Grau han de complir la Normativa de Permanència i Continuació

Edifici Germàn Bernàcer