Procediment d'admissió 1r curs Grau - 2019/20

Consulta en el Sistema Telemàtic de Preinscripció Universitarisi has sigut admesa/o o estàs en llista d'espera.

Pots obtenir les teues notes d'EBAU en el Portal d'Alumne de la Generalitat

HAS OBTINGUT PLAZA

• Hauràs de realitzar la matrícula. Si no et matricules en el termini establit perdràs la plaça i s'oferirà en la llista d'espera.
  • Si el grau en el qual has sigut admès/a no és el que vas posar en primera preferència, consulta les llistes d'espera.

ESTÀS EN LLISTA D'ESPERA

• Consulta les places vacants el 18 de juliol.
  • Si obtens plaça, realitza la matrícula. Si no et matricules el dia 18 de juliol, perdràs la plaça.
  • Si t'has matrículado en un altre grau de la UA, envia un correu electrònic a la Secretaria del primer Centre indicant el teu nom i cognoms, DNI, estudi en el qual estaves matriculat/a i el nou estudi. S'anul·larà la teua primera matrícula i s'oferirà a la llista d'espera.

NO HAS OBTINGUT PLAZA

• Si després dels moviments de llista no has aconseguit plaça, el dia 19 de JULIO hauràs de sol·licitar romandre en aquesta llista (s'activarà el dia 19) sense necessitat d'acudir a la Facultat. Si no ho fas deixaràs d'estar en llista d'espera.
  • Si es produeix una vacant, i per rigorós ordre de llista d'espera, s'enviarà un sms i un e-mail només a els qui van sol·licitar romandre en llista.
  • Pots consultar les noves llistes que es van actualitzant fins al 15 d'octubre.
  • Si no has obtingut cap plaça en el procés de Preinscripció de la UA i aquestes interessat a iniciar algun estudi d'aquest Centre ho podràs sol·licitar a través d'aquest Formulari fins al 15 d'octubre, adjuntant còpia del DNI i de la documentació que et dóna accés. Si queden vacants ens posarem en contacte directament amb l'interessat a partir del 10 de setembre.
  • Encara que a la Comunitat Valenciana existeix fase única de preinscripció, l'alumnat que ha obtingut les seues qualificacions en les proves d'accés a la Universitat en el mes de setembre pot dirigir-se al Servei d'Accés de la Universitat fins al 30 de setembre.

Servei d'atenció telefònica 965 90 99 00: Dilluns a divendres de 9:00 a 19:45h. El servei estarà en funcionament fins al 29 de setembre (excepte el mes agost)

Edifici Germà Bernàcer