MOVIMENTS DE LLISTA D'ESPERA

¿Has oblidat la teua posició en la llista d'espera? punxa ací

Consulta més a baix el moviment de llista. Si has obtingut plaça la universitat t'envíará un sms i un e-mail (al correu electrònic que has facilitat en el sistema de preinscripció de la Generalitat) amb les instruccions de matrícula, la cita per a matricular-te i l'adreça de correu institucional de la universitat.

1. Per a obtenir la contrasenya d'accés a UACloud entrá en la següent pàgina: https://cvnet.cpd.ua.es/gestident/claveacceso/solicitar/es
  2. Has de formalitzar la matricula en UACloud Campus Virtual fins a les 23:59h del 22 de juliol. De no fer-ho, perdràs la plaça. És convenient que et matricules com més prompte millor per a poder triar grup (un grup deixarà d'estar disponible quan es cobrisca el seu límit de places).
  3. Consulta en el sobre virtual els terminis i la documentació de matrícula que has de presentar.
  4. Si t'havies matriculat en un altre Grau has d'enviar un correu electrònic al centre al que pertany l'estudi per a sol·licitar l'anul·lació.

MOVIMENT DE LLISTA D'ESPERA I MATRÍCULA - 20 de juliol de 2018

Grau en ADE
  • Quota General (Selectivitat i FP): de l'1 al 18
Doble Grau en Turisme-ADE
  • Quota General (Selectivitat i FP): de l'1 al 15
Doble Grau en Enginyeria Informàtica-ADE
  • Quota General (Selectivitat i FP): de l'1 al 6
Grado en Marketing
  • Quota General (Selectivitat i FP):  de l'1 al 12
Grau en Economia
  • Quota General (Selectivitat i FP):  de l'1 al 23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
  • Quota General (Selectivitat i FP): de l'1 al 48
Grau en Sociologia
  • Quota General (Selectivitat i FP): de l'1 al 16
Grau en Treball Social
  • Quota General (Selectivitat i FP):  de l'1 al 44

Si NO et matricules el 20 de juliol, o no informes a la Secretaria del Centre que aquestes interessat a matricular-te, perdràs la plaça. Per a informar-nos pots enviar un correu electrònic, fins a les 14:00 h. a la següent adreça: cristina.gomez@ua.es

PERMANÈNCIA EN LLISTA D'ESPERA - 23 de juliol de 2018

Si després dels moviments de llista d'espera no has aconseguit plaça, el dia 23 de JULIO hauràs de sol·licitar romandre en aquesta llista a través d'aquesta PÀGINA (s'activarà el dia 23) sense necessitat d'acudir a la Faculltad.

Si tens algun problema amb el formulari pots CONTACTAR amb nosaltres.

A partir d'aqueix moment, si es produeix alguna vacant i per rigorós ordre de llista d'espera, s'enviarà un sms i un e-mail només a aquelles persones que van sol·licitar romandre en la llista. Pots consultar les noves llistes en aquest enllaç

Pots consultar les noves llistes que es van actualitzant fins al 30 de setembre, en aquest  ENLLAÇ.

TINGUES EN COMPTE QUE SI NO ET MATRICULES EL DIA QUE SE'T CITA PERDRÀS LA TEUA PLAÇA

Edifici Germàn Bernàcer