Ampliació de Matrícula del Segon Semestre d'Estudis Oficials

Durant el curs 2019/20 els estudiants matriculats en estudis oficials de Graus i Màster, podran afegir assignatures del segon semestre.
  • La matrícula es realitzarà en el teu Campus Virtual del 22 al 24 de gener de 2020.
  • La universitat anunciarà en UAcloud que el termini està obert i que pots matricular-te des del teu UAcloud: Matrícula > Matriculació > Iniciar/modificar
  • En aquest període només podran afegir assignatures del segon semestre els qui estiguen matriculats d'estudis oficials en el curs acadèmic 2018/19, és a dir que al juliol o setembre ja s'hagen matriculat del necessari per a complir la normativa de permanència. No es podran eliminar assignatures ni modificar grup de les ja matriculades.
  • Si et matricules del Treball de finalització de Grau tingues en compte:
    • Que el programa d'automatrícula no et permetrà matricular-te si no tens superats 168 crèdits.
    • Si penses que amb els exàmens de la C2 compliràs aquest requisit, pots sol·licitar que et matriculem des de Secretaria a través d'aquest formulari. Si finalment no ho superes, es desmaticulará d'ofici.
    • Pots consultar els terminis per a sol·licitar temes en aquest enllaç.
  • L'import de l'ampliació de la matrícula de les assignatures del segon semestre, es repartiran en els terminis 3º i 4º, amb dates de venciment respectivament de 17/02/2020 i 16/04/2020. Més informació sobre les taxes acadèmiques

Edifici Germà Bernàcer