Noves propostes d'investigació

Seminari %u201CNoves Propostes d'Investigació en la Facultat d'Economia: Creant Sinergies%u201D

22 d'abril de 2020. Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UA

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, a través de la seua Coordinació d'extensió universitària i promoció i transferència de la investigació, ha organitzat l'I Seminari sobre %u201CNoves Propostes d'Investigació en la Facultat d'Economia, 2020%u201D. Aquest esdeveniment pretén ser un punt de trobada entre tots els membres de la Facultat, on poder compartir el treball desenvolupat i conèixer, al mateix temps, les noves propostes d'investigació d'unes altres i altres col·legues. L'objectiu específic és construir un espai obert d'intercanvi acadèmic que facilite les reflexions entorn del procés d'investigació i propicie la creació de sinergies.

Público objectiu: El seminari està obert a les i els investigadors de la Facultat: estudiants de doctorat i Màster, grups d'investigació, personal investigador sènior, ...

Àrees temàtiques: Les propostes hauran de tenir l'objectiu de divulgar els resultats d'investigacions teòriques i/ o teòric empíriques concloses o en desenvolupament (resultats parcials), tant en l'àmbit doctoral o post-doctoral, resultats de projectes d'investigació, investigació individual o col·lectiva a través dels grups d'investigació. A més, hauran d'adscriure's a una de les tres àrees generals sobre les quals s'organitzarà el Seminari:

• Propostes d'investigació en l'àrea econòmica
  • Propostes d'investigació en l'àrea de l'empresa
  • Propostes d'investigació en l'àrea social

L'assistència i la participació de les i els estudiants de Doctorat comptabilitzarà com a activitat de formació específica del seu programa.

Programació

Dimecres 22 d'abril. Saló de Graus

09:45h. Presentació a càrrec del Degà de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, Sr. Raúl Ruiz Callado

10.00 - 11:30h: Sessió 1. Àrea econòmica.

11.30 - 12:00h: Pausa-cafè

12.00 - 13:30h. Sessió 2: Àrea de l'empresa.

13.30 - 15:00h. Pausa-esmorze

15.00 - 16:30h. Sessió 3: Àrea social.

16:30h. Conferència de Clausura: La importància de la transferència en la investigació: el sexenni de transferència, a càrrec Emilio Delgado López-Cózar, Catedràtic d'Universitat del Departament d'Informació i Comunicació de la Universitat de Granada.

Les proposades %u2013títol i autor/a o autors/as- seran enviades a la Coordinadora d'extensió universitària i promoció i transferència de la investigació de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, Teresa Torregrosa (teresa.torregrosa@ua.es) fins al 8 d'abril de 2020.

Normes d'enviament de propostes. Atès que el format de la trobada és un Seminari, no es requereix la presentació d'un treball formal amb una extensió determinada, sinó que s'enviarà una proposta on conste:

• Títol- Autor/és i filiació
  • Resúmen en espanyol i anglès (aproximadament 300 paraules)
  • Àrea a la qual s'inscriu la seua temàtica (àrea econòmica, àrea de l'empresa o àrea social)

Per a la presentació de la propostes, l'investigador disposarà d'uns 15 minuts, podent utilitzar per a això els mitjans que estime oportú (suport power point, google slides, etc.)

Edifici Germà Bernàcer