Notícies (Setembre 2021) - Inici / Novetats

Resum del tauló. Totes les notícies (actives i cancel·lades)

Nombre de notícies: 539
Primera notícia: 01/03/2010
Última notícia: 16/09/2021

Filtrat de notícies per any i mes

Històric de notícies - 2021

Vídeos de l'Acte de Graduació 2019/20

Encara que les circumstàncies ens imposen limitacions, volem unir-nos a la celebració de l'èxit personal i acadèmic que aquest moment suposa. Per això, us oferim un espai virtual en el qual reflectir l'alegria que significa haver completat els vostres estudis universitaris.

29/03/2021

Jornades de Publiditat ADLICANTE 2021: El Gran Salt

Dimarts, 16 de març. La trobada comptarà amb la participació de dos perfils procedents de les agències Sra. Rushmore i TBWA España. Com va succeir en l'última edició, aquests dos professionals tenen un element en comú: la Llicenciatura en Publicitat i RR.PP. per la Universitat d'Alacant.

Formulari per a la inscripció de l'alumnat i professorat de la UA.

04/03/2021

CONVOCATÒRIA DOBLES GRAUS INTERNACIONALS 2021-22

Per als estudis en ADE, Turisme+ADE, Enginyeria Informàtica+ADE i Publicitat i Relacions Públiques.

• Termini de sol·licituds del 22 de febrer al 4 de març

22/02/2021

Joc de Simulació Empresarial. Equips guanyadors

Els estudiants de grau o màster universitari podran completar la seua formació pràctica en direcció empresarial, exercitant les habilitats més demandades: treball en equip, facultat d'anàlisi, creativitat, gestió del temps, visió estratègica en la presa de solucions, lideratge, etc. prenent consciència de les circumstàncies reals que es trobarà en la seua futura activitat empresarial.

Llistat d'admesos

25/01/2021

ATENCIÓ SECRETARIA DEL CENTRE

Amb motiu del Covid-19 l'atenció en la Secretaria de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials es realitzarà principalment on-line. Si necessites resoldre els teus dubtes "Contacta amb secretaria"

Et respondrem en breu per a comunicar-te la resolució de la teua petició o gestió, o et donarem cita prèvia perquè vingues personalment a la Secretaria.

07/01/2021

Informació sobre la COVID-19

Davant l'aparició d'un possible cas, cal posar-se en contacte amb la Unitat Covid-UA.

La comunicació per a casos sospitosos o confirmats pot establir-se tant per via telefònica 965 90 9600 com a través del correu electrònic:

07/01/2021