Inici / Novetats - Notícies publicades en Desembre, 2017

• Dimarts, 19
  • DOEACT_UA

DOEACT_UA | Converteix en realitat la teua idea de negoci

DOEACT_UA és una iniciativa de la Universitat d'Alacant que pretén materialitzar idees de negoci innovadores i emprenedores fins a la seua posada en el mercat.

4ª Edició: de l'1 al 4 de febrer. Més informació

• Dilluns, 11
  • Catedrá Pedro Zaragoza

CÀTEDRA D'ESTUDIS TURÍSTICS PEDRO ZARAGORA ORTS

II Concurse - Premis TFG/TFM de la Universitat d'Alacant.

Tercer premi de TFM - Màster Universitari en Economia Aplicada "Impacte del Turisme en la Província d'Alacant i la importància del resident" Miguel Mèrida Gestoso.

• Dimarts, 5
  • Acte de graduació

ACTE DE GRADUACIÓ 2018

Divendres, 16 de febrer, a les 18:30 hores

Es retransmet en directe des del Paranimf de la UA http://si.ua.es/es/videostreaming/

Ja tenim les fotos de l'Acte de Graduació del 9 de febrer

• Enquestes alumnat

CAMPAÑA D'ENQUESTES D'OPINIÓ A l'ALUMNAT

L'enquesta és anònima, encara que l'accés s'ha de realitzar a través d'UACloud per a garantir que només puguen respondre-la les persones matriculades en estudis oficials de Grau o Màster de la Universitat d'Alacant. Enguany com a novetat tindran incentius: ajudes al transport, material bibliogràfic, de papereria, ajudes per als menjadors, dessuadores i samarretes amb el logo UA, i tablets.

Roman oberta fins al 10 de gener.

• Divendres, 1
  • Logo nou Vpe

19/12 VOLS SABER COM ES MUNTA UN NEGOCI ONLINE?

Carlos Bravo. Aprendràs com funciona la venda online, les eines que tens a la teua disposició i com pots fer ús de gegants com Amazon per a arribar a milions de clients potencials. També s'explicarà el funcionament dels anuncis de Facebook Ads i per què empreses com Hawkers s'han convertit en gegants gràcies a aquesta eina online.

Edifici Germàn Bernàcer