Inici / Novetats - Notícies publicades en Novembre, 2015

Notícies publicades en Novembre, 2015
  • Dilluns, 30
  • logo UA

ALUMNES DE PUBLICITAT PARTICIPEN EN EL BRINDIS MÉS ESPERAT DE L'ANY AL COSTAT DE FREIXENET

• logo UA

ALUMNAT - TUTOR

Els alumnes-tutors són estudiants de la Facultat que, estant matriculats en un grau o en un màster, ofereixen suport i orientació a altres alumnes de grau amb la finalitat d'afavorir la seua integració i desenvolupament acadèmic i social i contribuir a l'èxit dels seus estudis universitaris.

Ja pots consultar la llista d'admesos.

• Dilluns, 23
  • logo 25 novembre

RETALLANT ESTEREOTIPS. SILUETES CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Repartiment de tríptics del Protocol de prevenció i actuació enfront de l'assetjament sexual, per raó de sexe i per orientació sexual de la UA i de marca-pàgines 'siluetes contra la violència de gènere'

Dimarts, 24 de novembre a les 10.00 h - Aula Vicens Vives

• LOGO UA COLOR

BEQUES INSTITUT VALENCIÀ DE COMPETITIVITAT EMPRESARIAL

Jornada de presentació de les Beques IVACE Exterior

• Si eres graduat universitari, menor de 30 anys, aturat i vols especialitzar-te en una matèria amb molt futur, pots sol·licitar les beques IVACE Exterior.

• Dijous, 19
  • Tracta i l'explotació de la dona

La tracta i l'explotació de la dona

Per motius aliens al dpto. de Treball Social i Serveis Socials s'ha anul·lat l'acte

El pròxim 23 de novembre, a les 12.30 h en el Saló d'Actes de l'Aulari II (no en l'aulari I, com posa en el cartell), es va a projectar un documental sobre la tracta i l'explotació de la dona a càrrec de Metges del Món amb la col·laboració del Departament de Treball Social i Serveis Socials.

• Dijous, 5
  • everis

Traduciendo ...

D'acord amb l'estudi d'empleabilidad de la Fundació Everis, en el rànquing d'universitats, la Facultat d'Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant se situa entre les tres primeres facultats espanyoles d'economia quant a la formació i preparació de les competències adquirides en els Graus en ADE i Economia.

Aquest rànquing de les millors universitats espanyoles ha sigut elaborat des de la visió de les pròpies empreses, els qui han avaluat l'adaptació entre les competències adquirides en la universitat i les necessitats de l'empresa.

Edifici Germà Bernàcer