Inici / Novetats - Notícies publicades en Maig, 2014

Notícies publicades en Maig, 2014
  • Divendres, 30
  • Nou degà JL Nicolau

Juan Luis Nicolau, nou Degà del Centre: basarà el seu mandat en la dedicació, el consens i el diàleg.

El catedràtic del departament de Màrqueting de la Universitat d'Alacant, Juan Luis Nicolau, és el nou degà de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. L'acte oficial de presa de possessió del càrrec, d'ell i tot el seu equip d'adreça ha estat presidit pel rector, Manuel Palomar i ha comptat amb la presència de gran part de l'equip d'adreça, els responsables de tots els centres universitaris i una nodrida representació del personal docent i administratiu de la Facultat.

• Dilluns, 26
  • ua project

TREBALL DE FINALITZACIÓ DE GRAU - DATES D'INTERÈS 14/15

Des del teu Campus Virtual > Secretaria Virtual pots accedir a UAProject, aplicació per a la gestió de TFG/TFM. L'assignació de propostes es realitzarà per ordre de mitjana de l'expedient acadèmic, i les reclamacions sobre l'assignació del TFG, es realitzen a través de la mateixa aplicació.

Dates d'interès : Curs 2014/15

• Dilluns, 12
  • logo UA

Premis Alce 2014: Joves creatius

Les bones idees no entenen d'edat i estem segurs que els joves creatius teniu molt que aportar a la festa de la creativitat d'Alacant. En aquesta edició, per primera vegada, els treballs a concurs es presentaran en grup, hi haurà un equip guanyador i tres equips finalistes.

LA GALA SERÀ EL DIVENDRES 13 DE JUNY A les 19.00 HORES EN LA UNIVERSITAT D'ALACANT

La celebració tindrà lloc en el Paranimf de la Universitat d'Alacant. Per a assistir a la gala, oberta a tot el públic de forma gratuïta, solament cal inscriure's en l'apartat 'La Gala' abans de l'11 de juny. Per al sopar caldrà inscriure's i abonar 30%u20AC per persona. Es podrà veure en pantalla geganta el partit de la Selecció en el Mundial de Brasil.

• Divendres, 9
  • Logo de la UA

Prepara el teu futur, especialitza't en un Màster de la UA

Admesos en laª 2 fase de preinscripció: del 3 al 5 d'octubre de 2014

Matrícula de Màsters Oficials - Curs 2014/15

• Dilluns, 5
  • imágen exclamació

Beques INFOMATRÍCULA: Suport per a preinscripció i matrícula

Beques Infomatrícula per a donar suport informatiu, presencial i telefònic, a l'alumnat dels diferents centres, especialment al de nou ingrés en els processos de preinscripció i matrícula de la Universitat d'Alacant.

REQUISITS: Ser estudiant de la Universitat d'Alacant i estar matriculat/a en estudis oficials de Grau, Llicenciatura, Enginyeria, Arquitectura, Enginyeria i Arquitectura Tècnica, Diplomatura o Màster Oficial.

El termini de sol·licituds finalitza el 9 de maig: FORMULARI ELECTRÒNIC

• Logo de la UA

Accés per a Majors de 40 anys

• Realització de l'entrevista personal: 22 de maig a les 12:30h en el Vicedeganat de Pràctiques Externes - Edif. Germà Bernàcer.
    • Resultats definitius: 27 de maig

Edifici Germà Bernàcer