Inici / Novetats - Notícies publicades en Abril, 2014

• Dimarts, 29
  • LOGO UA COLOR

Jornades Informatives sobre els MÀSTERS OFICIALS del Centre

Prepara el teu futur, especialitza't en un Màster de la UA

Dijous, 8 de maig a les 13h. en el Saló d'Actes de l'Edif. Germà Bernàcer ¡informáte!

Es retransmet en directe en aquest enllaç

• Màster Oficial en Administració i direcció d'empreses - MBA
    • Màster Oficial en Comunicació i Indústries Creatives
    • Màster Oficial en Cooperació al Desenvolupament: Especialitat Sostenibilitat Ambiental
    • Màster Oficial en Adreça i Planificació del Turisme
    • Màster Oficial en Economia Aplicada
    • Màster Oficial en Economia Quantitativa
  • Dimarts, 22
  • Concurse curtmetratges en valencià

VI Concurs de Curtmetratges, Videoclips i Audiovisuals Publicitaris

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, l'Escola Politècnica Superior i el Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística de la Universitat d'Alacant convoquen el VI Concurs de Curtmetratges, Videoclips i Audiovisuals Publicitaris de la Universitat d'Alacant d'acord amb les bases següents.

• Dimecres, 16
  • Vicedecantato de Pràctiques externes

Setmana de l'EMPLEABILIDAD: 6 al 9 de maig

Amb el propòsit de millorar l'empleabilidad dels estudiants matriculats en la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials hem programat una sèrie d'activitats que us permetran obtenir certes habilitats i destreses de molta importància en la vostra futura inserció laboral.

Cerca d'ocupació 2.0, curriculum, treball en equip, experiències professionals, ser emprenedor, i molt +

Aquells estudiants que vulguen obtenir un certificat d'assistència hauran d'inscriure's, de manera independent, en cadascuna de les activitats a les quals desitgen assistir.

• Dimarts, 15
  • Logo de la UA

Vacances de Setmana Santa en la Secretaria del Centre

Calendari Oficial - Vacances de Setmana Santa: del 17 al 28 d'abril (2014)

Durant els dies 17 al 25 d'abril l'atenció estarà centralitzada en Oficina d'Informació a l'Alumnat de la UA - Aulari II del Campus. Des d'aquesta Unitat es poden lliurar certificats signats procedents dels Centres i emetre rebuts de taxes. Així com l'assistència en l'ús de l'administració electrònica de la UA.

Gerència informa de l'activitat en el Campus durant els dies 17 al 25 d'abril

• Dilluns, 14
  • LOGO UA COLOR

21 ASSIGNATURES EN VALENCIÀ I 32 EN INGLÉS

Per al pròxim curs 2014/15 la Facultat incrementarà substancialment la seua oferta en altres llengües: 21 en valencià i 32 en anglès repartides entre les diferents titulacions. Podràs decidir cursar qualsevol d'aquestes assignatures del teu pla d'estudis en matricular-te. Recorda que pots aconseguir l'acreditació del B1, necessari per al Treball de finalització de Grau, cursant dues assignatures en anglès.

L'oferta abasta diferents cursos de la teua titulació (així, per exemple, el 50% de les assignatures d'ADE es podrà cursar en anglès).

Pots consultar en aquest enllaç la proposta dels nostres Departaments, que ja ha sigut ratificada per la Junta de Facultat.

• Dijous, 10
  • Olimpíades d'Economia1

Olimpíades d'Economia a la Comunitat Valenciana: Alacant

Dissabte que ve, 12 d'abril de 2014, se celebra en la Universitat d'Alacant la Fase Local de l'Olimpíada d'Economia a la Comunitat Valenciana, en la qual participen estudiants de batxillerat de tota la província.

Edifici Germà Bernàcer