Inici / Novetats - Notícies publicades en Novembre, 2013

• Dijous, 14
  • estudiants

LA FACULTAT S'ADHEREIX Al COMUNICAT SOBRE LES MATEMATICAS EN LA LOMCE

La Junta de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant en la seua sessió celebrada avui (14/11/2013) ha acordat l'adhesió d'aquesta Facultat al comunicat que han presentat diverses institucions i associacions vinculades a l'àmbit de la docència en Matemàtiques i Economia sobre la desaparició de les Matemàtiques com a assignatura troncal obligatòria en el nou Batxillerat d'Humanitats i Ciències Socials del projecte de Llei per a la Millora de la Qualitat Educativa (LOMCE), la tramitació de la qual s'està realitzant actualment en el Senat.
    Adjuntem el comunicat, així com l'enllaç per a adherir-se al sol·licitat en el comunicat.
  • Divendres, 8
  • Observatori comunicació en canvi

Trobada "La meua marca i jo"

Et convidem al fet que assistisques a la nostra trobada "La meua marca i jo" per a reflexionar sobre què implica comptar amb una marca personal.

¿Quan? Dijous 28 de novembre a les 18,30 hrs.

¿On? En el saló de graus Alfredo Orts de l'edifici d'Òptica de la Universitat d'Alacant.

L'assistència és gratuïta. Només has de confirmar que vindràs ací.

• Dimecres, 6
  • i-phone

Concurs: La vida universitària en la Facultat a través del mòbil

Ja tenim els vídeos premiats:

Els premis es lliuraran el 31 de gener, amb motiu de l'Acte de Graduació dels alumnes del Centre, que tindrà lloc en el Paranimf de la UA a les 18:30h

A més, en els Actes de Graduació del 24 i 31 de gener es realitzarà una passada dels vídeos premiats. Es retransmetrà en directe per internet en la següent adreça: http://vertice.cpd.ua.es/paraninfo

• Dilluns, 4
  • Aternativas econòmiques revista

Acte de presentació: Alternativas Económicas, 6 de novembre a les 13h

Alternativas Económicas és una revista mensual que neix amb l'objectiu d'explicar els esdeveniments econòmics i socials de la manera més senzilla i comprensible per fer-los accessibles a la majoria dels ciutadans.

Acte de presentació, dimecres 6 de novembre a les 13:00h, al seminari Ernest Lluch - Facultat de Ciéncies Econòmiques i Empresarials amb la presència de Pere Rusiñol, ex-redactor en cap del Pais i la participació de Juan Luis Nicolau, Reme Ramon i Candelaria Saiz

Edifici Germà Bernàcer