Inici / Novetats - Notícies publicades en Maig, 2013

Notícies publicades en Maig, 2013
  • Dimecres, 15

Curse Adaptació per al Grau en Treball Social 2013-14

Els Cursos d'Adaptació van dirigits a estudiants que compten amb una diplomatura i desitgen obtenir el títol de Grau en Treball Social.

Tots els alumnes admesos en les llistes definitives que hagen obtingut el títol en altres universitats, hauran d'aportar la documentació requerida per als reconeixements de crèdits. Termini de presentació fins al 3 d'octubre. Els alumnes que tinguen experiència professional hauran de sol·licitar el reconeixement.

• Dilluns, 13
  • avís

Jornada sobre (Acte)Regulació de l'entorn digital: Qüestions actuals sobre publicitat

Es dirigeix a l'alumnat de Publicitat i Relacions Públiques, i de disciplines tals com ADE, empresarials, informàtica, infermeria que desitgen actualitzar els seus coneixements en matèria publicitària.

Dimecres, 15 de maig de 9:00 - 18:15 h. en el Saló d'Actes de la Politècnica I

• Dijous, 9

Beques-Col·laboració amb la Matrícula Oficial de la UA 2013

Les beques són per a donar suport informatiu, presencial i telefònic, a l'alumnat dels diferents centres, especialment al de nou ingrés, en els processos de preinscripció i matrícula.

• Dimarts, 7
  • logo UA

Concurs Joves Creatius: Premis Alce 2013

Les bones idees no entenen d'edat...Concurs de Joves Creatius/ Premis Alce 2013

El termini d'inscripció i presentació de peces estarà obert del 20 al 24 de Maig. Les peces es lliuraran en la Consergeria de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials de la UA, de 9 a 14h.

¿Vols saber més?

Descarrega't ja el briefing i posa les teues idees a treballar

• logo UA

I Jornada del Dia d'Internet: ¿Com hem canviat?

Un matí per a xarrar sobre l'evolució del mitjà digital i la influència de la digitalització de les estratègies de màrqueting, comunicació i publicitat.

Divendres, 17 de maig a les 10h-Saló de Graus Alfredo Orts (Edifici Òptica) ¡t'esperem¡

• Divendres, 3
  • LOGO UA COLOR

ELECCIONS PARCIALS A CLAUSTRE UNIVERSITARI 2013 (RENOVACIÓ ESTUDIANTS)

S'informa que dimecres que ve dia 8 de maig de 2013, a les 9:30 hores en la secretaria administrativa de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, situada en l'edifici Germà Bernàcer, es procedirà a la realització del sorteig públic d'integrants de la taula electoral de les eleccions parcials a Claustre Universitari en què votarà el col·lectiu d'estudiants (cos I).

Edifici Germà Bernàcer