Inici / Novetats - Notícies publicades en Febrer, 2013

• Dilluns, 25
  • Acreditació B1

ACREDITACIÓ DE NIVELL B1 EN LLENGUA ESTRANGERA

Si eres estudiant de Grau informa't de les possibles vies per a aconseguir el B1.

Si ja ho tens pots sol·licitar que aparega en el teu expedient acadèmic a través del Campus Virtual (Secretaria Virtual>Expedient>Acreditar idioma). Per a cursar la sol·licitud s'hauran de tenir superats o reconeguts, almenys, 120 crèdits dels requerits per a obtenir el títol.

• Divendres, 22
  • Xarres titulacions i eixides professionals

Xarrades sobre les titulacions de Grau de la UA i eixides professionals

¿Tens dubtes sobre què estudiar? ¿Saps com s'estructuren els nous Graus? ¿No saps de què va cada carrera? ¿Coneixes les eixides professionals de cada titulació?

22 de març en l'Aulari I-Les xarrades estan dirigides a estudiants de batxillerat i FP, pares, orientadors i directius d'IES i interessats en general.

Per a poder assistir cal inscriure's prèviament, emplenant el formulari web o el butlletí d'inscripció que acompanya al fullet informatiu

• Dilluns, 11
  • forinvest

VI Edició Forinvest: 6 de març

El Vicerectorat d'Estudiants, a través de l'Observatori d'Inserció Laboral, i la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UA us convida els estudiants a assistir, el dimecres 6 de març, a la sisena edició de FORINVEST (http://forinvest.feriavalencia.com), un fòrum internacional de productes i serveis financers que se celebra en la Fira de València.

Els assistents al fòrum rebreu un certificat d'assistència, que servirà per a justificar la falta d'assistència a classe durant aqueix dia. Per a disposar de plaça en l'autobús heu de sol·licitar-la a través de l'enllaç següent:

http://areaprivada.insercionlaboral.ua.es/matricula/preinscribealumnodesdecurso?idcurso=35  abans del dia 26 de febrer.

• Dilluns, 4
  • imatge de clip per a curs

VI Jornades sobre l'Estat del Benestar in memoriam Prof. Ramiro Muñoz Haedo

6 de febrer a les 16:10h Inauguració de les Jornades i homenatge al professor Ramiro Muñoz Haedo, amb la intervenció del Sr. Rector, Salvador Salort i d'Antonio Gutiérrez

Conferenciant: Antonio Gutiérrez, Ex_Secretari General de Comissions Obreres: %u201CLa desigualtat, origen i conseqüències de les crisis del capitalisme%u201D

Totes les conferències s'impartiran en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials (segona planta de l'edifici)

• Logo de la UA

Jornada sobre Treballs fi de Grau en Treball Social

El Vicedeganat de Treball Social de la Facultat de CC.Econòmiques i Empresarials organitza dijous que ve 14 de febrer una Jornada de presentació de Treballs fi de Grau en Treball Social defensats en el curs 2011-12 , dirigida preferentment a estudiants del curs d'adaptació al Grau en Treball Social.

Edifici Germà Bernàcer