Inici / Novetats - Notícies publicades en Maig, 2012

• Divendres, 25
  • llibres

NORMATIVA DE PERMANÈNCIA I CONTINUACIÓ EN ELS GRAUS

Si aquestes cursant un Grau en la UA, deus consultar aquesta normativa. En general, deuràs tenir en compte:

• L'alumne té l'obligació de matricular-se de les assignatures pendents de cursos anteriors.
    • L'alumne només podrà matricular-se 3 vegades per assignatura (és a dir, els "no presentats" esgoten convocatòries). Es pot sol·licitar una quarta de gràcia al Rector si s'han superat els primers 120 crèdits de la titulació.

La Universitat d'Alacant ofereix tres tipus de matrícula, sempre de caràcter ordinari: a temps complet, a temps parcial i reduïda en atenció a la discapacitat. La modalitat de matrícula triada haurà de ser mantinguda durant tot el curs acadèmic.

• Dijous, 17
  • icona títols postgrau

ESTUDIS DE POSTGRAU EN EL CENTRE 2013/14

Si has sigut admès en algun dels nostres Màster Oficials, pots consultar el procediment de Matrícula 13/14 i més informació en aquest enllaç.

Per a dubtes sobre la preinscripció i l'admissió en Màsters Oficials - CEDYP / Centre d'Estudis de Doctorat i Postgrau.

• logo UA

Notícies de Campus i Empresa

En el Departament d'Organització d'empreses, per mitjà de la Càtedra Prosegur-UA, estan editant un butlletí mensual informatiu gratuït, amb novetats d'informació sobre el món de l'empresa, cursos de formació, beques, etc.

Si desitges rebre-ho tots els mesos hauràs de donar-nos les teues dades de correu electrònic en el següent formulari

• Dimecres, 16
  • imatge de clip per a curs

Infomatrícula i Automatrícula de la Universitat d'Alacant

Beques-col·laboració per a donar suport informatiu i assistencial a l'alumnat dels diferents centres, especialment al de nou ingrés en el procés de matrícula de la Universitat d'Alacant.

TERMINI: fins al 7 de juny de 2012

• Divendres, 11
  • Logo de la UA

Accés per a Majors de 40 anys

• Dimecres, 9
  • logo rafael altamira ESTIU

SUMMER BUSINESS PROGRAM - Julio 2012

Obert termini d'inscripció en el Summer Business Program.

Es tracta d'un programa impartit íntegrament en anglès que la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials organitza cada estiu en col·laboració amb la Universitat de Missouri-Columbia (EUA), en el marc de la Universitat d'Estiu Rafael Altamira de la UA i que tindrà lloc entre el 9 i el 26 de juliol de 2012 en el nostre campus.

• Dijous, 3
  • logo UA

CATEDRA EMPRESA FAMILIAR: La Successió, factors d'èxit

La successió: factors d'èxit, que tindrà lloc dimarts que ve 8 de maig a partir de les 17:00 hores en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i que serà impartit pel Director de la Càtedra de l'Empresa Familiar de la Universitat de la Rioja, D. Juan Carlos Ayala.

Edifici Germàn Bernàcer