Inici / Novetats - Notícies publicades en Gener, 2012

Notícies publicades en Gener, 2012
  • Dimarts, 24

REBUT DE MATRÍCULA %o2013 2º TERMINI

g>el pagament és en efectiu i el 31 de gener si és domiciliat.

Descarrega el rebut des del teu Campus Virtual. Si el pagament és en efectiu, has d'imprimir-ho i pagar-ho en qualsevol de les entitats bancàries que s'indica en el rebut. Si el pagament és domiciliat, el rebut que trobaràs és merament informatiu i t'indica l'import que es carregarà en el teu compte.

Encara que hages sol·licitat beca pot ser que tingues rebuts pendents de pagament. Consulta els rebuts emesos. La beca no cobrirà l'import dels crèdits que es matriculen per tercera o successives matrícules.

Si necessites un ajornament de pagament has de sol·licitar-ho al Vicerector d'Alumnat i presentar-ho en el Registre Auxiliar de la Facultat. Pots utilitzar la sol·licitud genèrica de la nostra pàgina d'impresos .

• Dilluns, 23

CURSE GESTIÓ DE L'EMPRESA FAMILIAR

El curs Gestió de l'Empresa Familiar començarà el 7 de febrer, en l'Aula 36X de la planta baixa de l'Aulari I, fins al 22 demaig , en l'horari de 17:00 a 20:00 hores amb una sessió setmanal els dimarts, atorga 5 crèdits de lliure elecció i l'import de la taxa de matrícula és de 50 euros.

Les classes seran molt dinàmiques amb la participació activa de tots els alumnes a través dels tallers de treball que es desenvoluparan, empresaris familiars alacantins explicaran les seues experiències en l'aula i es visitaran diverses empreses familiars. Reconeguts professors universitaris i consultors tindran al seu càrrec el desenvolupament de les sessions teòriques.

La matrícula es farà a través del correu electrònic: empresa.familiar@ua.es o del telèfon 96590 9950 (en l'horari de 10 a 14:00 hores)

El curs Gestió de l'Empresa Familiar s'organitza a través de la Càtedra de l'Empresa Familiar de la Universitat d'Alacant amb la participació de l'Associació de l'Empresa Familiar d'Alacant i l'Institut de l'Empresa Familiar i el patrocini de Caja Mediterráneo i Mercadona.

• avís

Resolució provisional canvis de grup 2º quadrimestre

Termini de reclamacions: fins al 27 de gener. Les reclamacions es poden presentar en aquest imprès, bé directament en la Secretaria del Centre o a l'e-mail: facu.economiques@ua.es adjuntant la documentació necessària.

• Dilluns, 16
  • logo UA

L'Institut Bloomberg realitzarà el "Bloomberg Assesment Test" (BAT) en la Universitat d'Alacant

El 10 de febrer, l'Instituo Bllomberg realitzarà el "Bloomberg Assesmente Test" (BAT) en la Universitat d'Alacant. Es tracta d'un examen global i estandarditzat, orientat a estudiants, a recentment titulats i estudiants de Màster que estiguen interessats a tenir una carrera professional en el món financer. Més infomración.

Edifici Germà Bernàcer