Inici / Novetats - Notícies publicades en Setembre, 2011

• Dijous, 29
  • logo UA

REBUT DE MATRICULA - TAXES ACADÈMIQUES 2011-12

A partir del 21 d'octubre estaran disponibles els rebuts en el Campus Virtual, que tenen com a data de venciment el 27 d'octubre.

Podràs descarregar el rebut des del teu Campus Virtual: Si el pagament és en efectiu: has d'imprimir-ho i pagar-ho en qualsevol de les entitats bancàries que se t'indica en el rebut. Si el pagament és domiciliat: el rebut que trobaràs és merament informatiu i t'indica què dia es passarà al cobrament en el compte que vas marcar en l'automatrícula.

SOL·LICITANT DE BECA: Si en comprovar el teu rebut, observes que no s'aplica el descompte, pots consultar en el teu campus virtual/secretària/beques, t'indica informació sobre la teua situació i si t'han realitzat un cobrament cautelar, t'indiquen el motiu.

¿Què és un cobrament cautelar? Si no compleixes algun dels requisits acadèmics per a sol·licitar beca (estar matriculat del mínim exigit o no haver suspès en el curs anterior més del 25%), se t'aplica el cobrament cautelar i sí que has de pagar les taxes acadèmiques. Pots consultar aquestes dades per a Grau, Llicenciatures/Diplomatures.

Els qui opten per la matrícula parcial han de matricular-se almenys de 30 crèdits que hauran d'aprovar íntegrament per a poder optar a beca el següent curs.

La beca de matrícula no cobrirà l'import dels crèdits que es matriculen per tercera o successives matrícules.

• Dimarts, 13
  • llibres

ACTE DE PRESENTACIÓ DEL CENTRE PER A ALUMNES D'1º CURS

Amb motiu de la teua incorporació al col·lectiu d'alumnes d'aquest Centre, ens agradaria donar-te la benvinguda a la nostra Facultat, i per a açò hem organitzat un acte de presentació per al divendres 16 de setembre de 2011, amb una durada aproximada d'1 hora, en el Saló d'Actes de l'Aulari II.

Per a alumnes d'Administració i direcció d'empreses,Turisme-ADE i Economia a les 09:30h.

Per a alumnes de Publicitat i Relacions Públiques, Sociologia i Treball Social a les 11:30h.

• Dilluns, 12
  • logo UA

RESOLUCIÓ CANVIS DE GRUP DE GRAU

Termini de reclamacions: 13 i 14 de setembre. Les reclamacions es poden presentar en aquest imprès, bé directament en la Secretaria del Centre o a l'e-mail: facu.economiques@ua.es adjuntant la documentació necessària.

Edifici Germà Bernàcer