Inici / Novetats - Notícies publicades en Març, 2011

Notícies publicades en Març, 2011
  • Dimecres, 30
  • imatge UA

Els guardones Acadèmia Jove reconeixen el treball de dos alumnes de la Universitat d'Alacant

Els alumnes de la llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant Víctor Esquerre i Basilio Betancort han resultat finalistes en el Premi Acadèmia Jove 2010 convocat per l'Acadèmia de la Publicitat.

• Dimarts, 29

JORNADES DE PROFESSIONALITZACIÓ - Dimecres 6 d'abril

Dirigida a tots els alumnes de la Facultat d'Econòmiques. L'experiència d'accedir al món laboral explicada des de totes la perspectives: per professionals de l'à mbit públic i privat, per un alumne de prà ctiques recentment egressat i un emprenedor de la UA. Consulta l'horari i lloc per a cadascuna de les titulacions.

• Dijous, 24
  • logo UA

Estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la UA obtenen el Tercer Premi en la "Challenge de la Publicité"

Sis estudiants deº 4 curs de la llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant han sigut guardonats amb el tercer premi en "la Challenge de la Publicité 2011", que organitza l'Institut Universitarire Technologique de Besançon-Vesoul de França.

• Dimarts, 15
  • logo rafael altamira ESTIU

SUMMER BUSINESS PROGRAM - Julio 2011

Obert termini d'inscripció en el Summer Business Program.

Es tracta d'un programa impartit íntegrament en anglès que la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials organitza cada estiu en col·laboració amb la Universitat de Missouri-Columbia (EUA), en el marc de la Universitat d'Estiu Rafael Altamira de la UA i que tindrà lloc entre l'11 i el 28 de juliol de 2011 en el nostre campus.

• Dimecres, 9
  • Imatge del món per a mobilitat

DIA MUNDIAL DEL TREBALL SOCIAL (15 DE MARÇ): Acte acadèmic

La Facultat de CC.Econòmiques i Empresarials, a través del Vicedeganat de Treball Social, i el Dpto. de Treball Social i Serveis Socials organitzen un acte acadèmic el dimarts 15 de març en commemoració del Dia Mundial del Treball Social, en col·laboració amb el Col·legi Oficial de Diplomats en Treball Social i AA.SS.:

• "L'Agenda Global del Treball Social i el Desenvolupament Social". Mª Asunción Martínez Román. Membre del Comitè executiu de l'European Association of Schools of Social Work (EASSW)
    • “Drets humans i ètica professional des de la perspectiva dels estudiants”. Estudiants d'1º curs del Grau en Treball Social.

Saló d'Actes "Alfredo Orts" (Edifici d'Òptica) - 10.30h

• Dilluns, 7

VII CONFERENCIES-COL·LOQUI SOBRE ELS GRAUS I EIXIDES PROFESSIONALS

¿Tens dubtes sobre què estudiar? ¿Saps com s'estructuren els nous Graus? ¿No saps de què va cada carrera? ¿Coneixes les eixides professionals de cada titulació?

Si desitges informació que t'ajude a prendre la millor decisió, acudeix a les conferencies-col·loqui sobre les titulacions de Grau de la UA i les seues eixides professionals. 15 d'abril: Aulari I

Edifici Germà Bernàcer