Preguntes més freqüents del Doble Grau Turisme-ADE

En què consisteix el Doble Grau en Turisme i Administració i direcció d'empreses?

Aquests estudis no constitueixen ni un títol propi ni una nova titulació. Com el seu nom indica, permet SIMULTANEJAR el Grau en Turisme i el Grau en Administració i direcció d'empreses. Per tal motiu no s'elabora un nou pla d'estudis, sinó que es fa una oferta d'estudis que integra els continguts propis d'ambdues titulacions, i és el que permet, al final, obtenir tots dos títols de grau.

A qui va dirigit el dobre grau?

El programa simultani en Turisme i Administració i direcció d'empreses, es presenta com una oferta destinada a aquells alumnes que a més de desitjar obtenir una formació en ADE, estiguen interessats a especialitzar-se en el sector turístic, aconseguint un elevat nivell en almenys dues llengües estrangeres.

Quina durada té?

El programa s'estructura en cinc anys, doncs tenint en compte les matèries i els continguts que han de cursar els alumnes, es considera que aquest és el període de temps mínim raonable.

El nombre d'ECTS necessari per a superar el programa serà de 366 crèdits.

L'oferta d'estudis elimina duplicitats, és a dir, aquelles matèries que en els respectius plans d'estudis s'estudien tant en Turisme com en ADE.

Qui es poden matricular?

Podran matricular-se en el doble grau, aquells alumnes que reunisquen els requisits acadèmics d'accés a aquestes titulacions i siguen admesos en la preinscripció.

No seran admesos en el programa simultani de TADE els sol·licitants que ja siguen diplomats/llicenciats/graduats en Turisme o en ADE.

Com se sol·licita una plaça en TADE?

Com para qualsevol altre estudi, s'haurà de realitzar la preinscripció en el Negociat d'Accés, en els terminis que s'establisca per a açò.

Hi ha numerus clausus? Hi ha limite de places?

Sí, s'ofereixen 100 places cada curs acadèmic.

¿Puc cursar assignatures optatives del Grau en Administració i direcció d'empreses?

El programa d'estudis del Doble Grau no contempla aquesta possibilitat.

Per a poder cursar-les, tens dues opcions:

1. Renunciar al Doble Grau i cursar cada grau de forma independent
  2. Finalitzar el Doble Grau i, cursar les optatives abans de sol·licitar el títol d'ADE

Pujar

Edifici Germà Bernàcer