Doble Grau en Turisme - ADE (TADE)

Els estudiants que cursen títols de Grau en la Universitat d'Alacant hauran d'acreditar un nivell d'idioma estranger B1 (recomanable B2) per a poder obtenir el títol.

El Doble Grau en Turisme i Administració i direcció d'empreses (TADE) no constitueixen un títol propi ni una nova titulació. Permet simultanejar ambdues titulacions i obtenir tots dos graus, aconseguint al mateix temps un elevat nivell en almenys dues llengües estrangeres.

S'estructura en 5 anys i elimina les duplicitats. L'alumnat que supere el Doble Grau Turisme - ADE, obtindrà els títols oficials de Grau en Turisme i del Grau en Administració i direcció d'empreses.

Doble Grau en Turisme - Administració i direcció d'empreses

Informació d'interès