Treballs de fi de Grau / Màster

El TFG/TFM serà un treball original, autònom i personal l'elaboració del qual podrà ser individual o coordinat, i que cada estudiant realitzarà sota l'orientació d'un tutor o tutora que permetrà a l'alumnat mostrar de forma integrada els continguts formatius rebuts i les competències adquirides associades al títol de grau o màster universitari.

El plagi en l'assignatura TFG/TFM determinarà la qualificació de suspens en la convocatòria corresponent, sense perjudici de les mesures disciplinàries o d'un altre tipus al fet que pertocara.

Treball de finalització de Grau (TFG)

Normativa Acadèmica:

Edifici Germà Bernàcer