Modificacions Pla d'estudis Treball Social - PROVISIONAL

INCOMPATIBILITATS

Per a MATRICULAR l'assignatura del bloc B és necessari complir l'indicat en el bloc A
BLOC A BLOC B CURS SEMESTRE

Tenir superats 30 crèdits obligatoris entre 1º i 2º curs i complir la Normativa de Permanència i Continuació d'Estudis de Grau (Consell Social 17.05.2017): No podrà matricular-se d'assignatures noves mentre no ho faça de totes les assignatures bàsiques no superades incloses en cursos anteriors.

PRÀCTIQUES EXTERNES I  3º  1º

Per a CURSAR les Pràctiques del bloc B és necessari tenir superades les assignatures del bloc A (1).

CURS SEMESTRE BLOC A BLOC B CURS SEMESTRE
 PRÀCTIQUES EXTERNES I  PRÀCTIQUES EXTERNES II  3º  2º
 PRÀCTIQUES EXTERNES II  PRÀCTIQUES EXTERNES III
 PRÀCTIQUES EXTERNES III  PRÀCTIQUES EXTERNES IV
(1)Si no aproves l'assignatura:
  • Pràctiques Externes I, podràs sol·licitar l'anul·lació de l'assignatura Pràctiques Externes II ja que no podràs cursar-la.
  • Pràctiques Externes III, podràs sol·licitar l'anul·lació de l'assignatura Pràctiques Externes IV ja que no podràs cursar-la.

Hauràs de sol·licitar-ho a través del Contacta amb nosaltres, a l'inici del segon semestre.

ASSIGNATURES D'IDIOMA MODERN

El pla d'estudis del Grau en Treball Social oferta dues assignatures optatives d'idioma modern:

• 19534 - Idioma modern per al Treball Social (Anglès)
  • 19535 - Idioma modern per al Treball Social (Francès)

Encara que es recomana coneixements previs d'anglès o francès nivell B1, no és necessari acreditar-ho. La superació de qualsevol d'aquestes dues asiganturas et permetrà acreditar el nivell B1 per a la superació del Treball de Fi de Grau.

ASSIGNATURES OPTATIVES

L'estudiant ha de cursar 18 crèdits optatius. Aquestes assignatures poden cursar-se indistintament en tercer i quart curs (desapareix l'obligatorietat de cursar 12 crèdits en 3r curs i 6 crèdits en 4t curs).

Edifici Germà Bernàcer