Assignatures Optatives: Idioma modern per al Treball Social

Per a poder cursar adequadament les dues assignatures d'idioma moderna per al treball social s'exigeixen uns coneixements previs.  Per açò és necessari acreditar com a mínim un nivell A2 del marc de Referència Europeu.

• 19534 - Idioma modern per al Treball Social (Inglés) (6 ECTS, OPT)
• 19535 - Idioma modern per al Treball Social (Francès) (6 ECTS, OPT)

La superació de qualsevol d'aquestes dues asiganturas et permetrà acreditar el nivell B1 en el Grau

TAULA D'EQUIVALÈNCIES

Si tens el títol de batxiller amb la primera llengua estrangera cursada, t'habilita per al nivell A2, a l'efecte de cursar aquesta assignatura. Reial decret 1629/2006, de 29 de desembre, pel qual es fixen els aspectes bàsics del currículum dels ensenyaments d'idiomes de règim especial regulades per la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació.( Art. 3.6)

Es pot acreditar el nivell A2 amb els següents diplomes/certificats:

• A2 Inglés

1. Key English Test (KET) Universitat de Cambridge, Regne Unit

2. IELTS 3.0 International English Language Testing System (IELTS), British Council, Regne Unit

3. Trinity Grades 3, 4 -.- Trinity, College London,Regne Unit

4. AULES A2 AULES, Universitat d'Alacant o Universitats Espanyoles, o convalidacions atorgades pel Ministeri d'Educació

5. 2do curse Nivell Bàsic Escoles Oficials d'Idiomes, (EOI),Espanya

• A2 Francès

1. CEFP 1 (AF) Certificat D'Études de Français Pratique (CEFP), Alliance Française, França

2. DELF A2 - Diplôme d'Études en Langue Française(DELF), Ministeri d'Educació, França

3. AULES A2 AULES, Universitat d'Alacant o Universitats Espanyoles, o convalidacions atorgades pel Ministeri d'Educació

4. 2do curse Nivell Bàsic Escoles Oficials d'Idiomes, (EOI),Espanya

Si per qualsevol motiu no pots acreditar els teus coneixements de l'idioma francés per aquestes vies, però tens aquest nivell, el propi Departament de Filologies Integrades una vegada iniciades les classes podrà comprovar el teu nivell i acreditar-ho directament a la Secretaria del Centre.

Matrícula curse 2019/20

Et matricules a tráves del Campus Virtual com la resta d'assignatures del Grau en Treball Social, però per a poder realitzar aquesta assignatures has d'acreditar l'A2 amb alguns dels diplomes/certificats que t'indiquem, o uns altres que puguen acreditar el nivell A2. Per a açò pots adjuntar-nos el document enviant un e-mail a paloma.gomez@ua.es indicant en l'assumpte del missatge "A2" i en el cos del mateix les teues dades (Nom - Cognomene - DNI), o presentar-ho directament en la Secretaria del Centre, fins al 30 de setembre.

Edifici Germà Bernàcer