50 ANIVERSARI DELS ESTUDIS DE TREBALL SOCIAL A ALACANT

Es retrasmitirá en directe des del Paranimf de la UA
!Els estudis de Treball Social compleixen 50 anys a Alacant!

En 1964 es va crear l'Escola d'Assistents Socials "Verge del Remei", any que marca l'inici de la presència dels estudis de Treball Social a Alacant. Des de llavors ha sigut nombrós l'alumnat, el professorat i el personal d'administració i serveis que ha passat pels diversos centres que han impartit aquests estudis a Alacant (Assistent Social, Diplomatura en Treball Social i Grau en Treball Social). Aquest 50 aniversari és un bon moment i una bona oportunitat per a retrobar-se i compartir experiències passades i futurs projectes.

Per aquesta raó, des de la Universitat d'Alacant hem organitzat un ACTE COMMEMORATIU dels 50 anys d'implantació dels estudis de Treball Social a Alacant (1964-2014) que tindrà lloc divendres que ve 23 d'octubre de 17 a 20.30h en el Paranimf de la universitat.

Aquest acte es dirigeix a egressats, professorat, estudiants, personal d'administració i serveis i tutors/as de pràctiques externes vinculats als estudis de Treball Social, presents i passats, i també a totes aquelles persones interessades que desitgen assistir.

Així mateix, s'ha previst que les/els assistents a l'acte tinguen la possibilitat de trobar-se en un espai més informal, per a açò el Restaurant "Mar i Terra" ha organitzat un SOPAR 50 ANIVERSARI que tindrà lloc el mateix dia a les 21h en el Club Social I, al costat del Paranimf de la universitat. Podeu trobar informació sobre el menú, el preu i la reserva en aquest document

Finalment, com no és fàcil arribar a totes/us, us preguem que feu DIFUSIÓ d'aquesta informació entre els vostres contactes i xarxes socials perquè arribe al màxim de persones que puguen estar interessades.

Us animem a assistir i compartir junts aqueix dia.

!Ens veiem el 23 d'octubre!

Edifici Germà Bernàcer