Sol·licitud d'adaptació als nous títols de grau

Des del moment en què sol·licites l'adaptació als nous títols de Grau, has de tenir en compte que

Requisits necessaris per a poder adaptar el teu expedient acadèmic:

1. Tenir expedient actiu (no haver-te traslladat o ser titulat) en la Universitat d'Alacant, en algun dels plans que poden ser adaptats al Grau:

Llicenciat en ADE o Diplomat en CC. Empresarials se substitueix pel Grau en ADE.

Llicenciat en Economia, se substitueix pel Grau en Economia.

Llicenciat en Publicitat i RR.PP., se substitueix pel Grau en Publicitat i RR.PP.

Llicenciat en Sociologia, se substitueix pel Grau en Sociologia.

Diplomat en Treball Social, se substitueix pel Grau en Treball Social.

2. Tenir, almenys, una assignatura aprovada en aquest expedient i no haver acabat els teus estudis. En cas contrari, podràs sol·licitar plaça a través del procés de Preinscripció en 1º curs.

TERMINI: Del 13 de juny al 5 de setembre de 2019

SOL·LICITUD D'ADAPTACIÓ ALS NOUS TÍTOLS DE GRAU

Una vegada sol·licitada l'Adaptació rebràs una comunicació de la Secretaria del Centre, en el teu e-mail de la UA on t'indicarem el teu usuari d'UACloud Campus Virtual perquè realitzes l'automatrícula el dia que se t'ha assignat per a realitzar la teua matrícula - 6 de setembre, dia d'inici de la classes- .

Edifici Germàn Bernàcer