Olimpíades Economia 2020 - Fase local: Alacant

L'Olimpíada d'Economia és un concurs de caràcter acadèmic i educatiu, l'objectiu fonamental del qual és incentivar i estimular l'estudi de l'Economia i l'Empresa entre els estudiants de batxillerat. Així mateix, persegueix prevaldre l'esforç i l'excel·lència acadèmica, divulgar els estudis d'Economia i Empresa i servir de punt de trobada entre l'ensenyament secundari i la universitària.

CANCEL·LACIÓ DE LES OLIMPÍADES D'ECONOMIA, FASE LOCAL I NACIONAL.

Ateses les actuals i extraordinàries circumstàncies i seguint les indicacions generals de la Universitat d'Alacant respecte a les activitats acadèmiques, us informem que la Comissió Organitzadora de l'Olimpíada d'Economia en la Universitat d'Alacant ha CANCEL·LAT la celebració de la prova local de l'Olimpíada.

FASE LOCAL

PARTICIPANTS

Alumnes/as matriculats/as en l'assignatura Economia de l'empresa deº 2 de batxillerat en el curs 2019/20 que pertanguen als  Centres de secundària que estan adscrits a la Universitat d'Alacant

TEMARI

• Economia d'1º de batxillerat
  • Economia de l'empresa deº 2 de batxillerat (sis primers temes que figuren en el decret que estableix el currículum de batxillerat LOMCE; Reial decret 1105/2014, de 26 de desembre)

Models d'exámen de convocatòries anteriors

INSCRIPCIÓ (del 17 de febrer al 30 de març de 2020)

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

• Llistat provisional d'admesos/as: 31 de març.
    • Reclamacions: 31 de març i 1 d'abril. Poden presentar-se des d'aquest Formulari
  • Llistat definitiu d'admesos/as: 2 d'abril.

RESULTATS

Qualificacions

Finalistes i accèssits

Acte de lliurament de Premis

Dia: dimecres 17 de juny de 2020 a les 18 h
Lloc: Paranimf de la Universitat d'Alacant (Edifici 11 en el Pla del Campus)

El Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació contactarà amb els finalistes i els accèssits per a comunicar-los tots els detalls de l'acte.

.

FASE NACIONAL (Universitat Pablo d'Olavide a Sevilla, del 22 al 24 de juny)

La Facultat de CC.Econòmiques i Empresarials contactarà amb els/les finalistes i el/la professor/a del primer/a finalista per a informar-los sobre la inscripció i el desplaçament.

XII Olimpíada Espanyola d'Economia, Universitat Pablo d'Olavide (Sevilla)

Els/as estudiants que hagen superat la fase local han de registrar-se i sol·licitar la concessió del premi nacional. ( BOE )

• Termini: del 4 al 29 de 2020.
  • Registre i sol·licitud

Els/as estudiants deuran, a més, tenir el passaport en vigor.

FASE INTERNACIONAL

Edifici Germà Bernàcer