Olimpíades Economia 2018 - Fase local: Alacant

olimpíades economia

L'Olimpíada d'Economia és un concurs de caràcter acadèmic i educatiu, que el seu objectiu fonamental és incentivar i estimular l'estudi de l'Economia i l'Empresa entre els estudiants de batxillerat. Així mateix, persegueix prevaldre l'esforç i l'excel·lència acadèmica, divulgar els estudis d'Economia i Empresa, i servir de punt de trobada entre l'ensenyament secundari i la universitària.

CELEBRACIÓ DE LA PROVA:

Dia:
dissabte 24 de març de 2018
Hora:
10 hores
Lloc:
Aulari I - aules A1/0-01G, A1/0-04G i A1/0-03M (Edifici 25 en el Plànol del Campus)

FASE LOCAL

· Bases de l'Olimpíada d'Economia a la Comunitat Valenciana
· Convocatòria de les fases locals de les Olimpíades del Saber en la UA (BOUA)

PARTICIPANTS

Alumnes/as matriculats/as en l'assignatura Economia de l'empresa de 2n de batxillerat en el curs 2017/18 que pertanguen als Centres de secundària que estan adscrits a la Universitat d'Alacant

TEMARI

• Economia d'1r de batxillerat
  • Economia de l'empresa de 2n de batxillerat (sis primers temes que figuren en el decret que estableix el currículum de batxillerat LOMCE; Reial decret 1105/2014, de 26 de desembre)

Models d'exámen de convocatòries anteriors

INSCRIPCIÓ (de l'1 de febrer al 15 de març)

FORMULARI

Llistat provisional d'admesos/as: 16 de març.

Reclamacions: 20 i 21 de març. Poden presentar-se des d'aquest Formulari

Llistat definitiu d'admesos/as: 22 de març.

Acte de lliurament de Premis

Dia: dijous 14 de juny a les 18 h
Lloc: Paranimf de la Universitat d'Alacant (Edifici 11 en el Plànol del Campus)

El Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació contactarà amb els finalistes i els accésits per a comunicar-los tots els detalls de l'acte.

.

FASE NACIONAL (Santiago de Compostel·la els dies 25, 26 i 27 de Juny de 2018)

X Olimpíada Nacional d'Economia

La Facultat de CC.Econòmiques i Empresarials contactarà amb els/les finalistes i el/la professor/a de el primer/a finalista per a informar-los sobre la inscripció i el desplaçament.

olimpíades economia

Edifici Germàn Bernàcer