Dispensa genèrica parcial - cursos auditors

L'Institut de Comptabilitat i Auditoria de Comptes del Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat, en el seu expedient DG01/2018, atorga als GRADUATS/AS EN ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'empresa PER LA UNIVERSITAT D'ALACANT d'acord amb el pla d'estudis publicat per Resolucion de 7 de març de 2012, de la Universitat d'Alacant, la dispensa genèrica parcial dels cursos de formació teòrica d'auditors i de la primera fase de l'examen d'accés al Registre Oficial d'Auditors de Comptes en les matèries recollides en la taula d'equivalències detallada en la consideració CINQUENA, sempre que el títol s'obtinga cursant les assignatures assenyalades.

Consulta aqui la resolució.

L'Institut de Comptabilitat i Auditoria de Comptes del Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat, en el seu expedient DG02/2018, atorga als GRADUATS/AS EN ECONOMIA PER LA UNIVERSITAT D'ALACANT d'acord amb el pla d'estudis publicat per Resolucion de 7 de març de 2012, de la Universitat d'Alacant, la dispensa genèrica parcial dels cursos de formació teòrica d'auditors i de la primera fase de l'examen d'accés al Registre Oficial d'Auditors de Comptes en les matèries recollides en la taula d'equivalències detallada en la consideració CINQUENA, sempre que el títol s'obtinga cursant les assignatures assenyalades.

Consulta aqui la resolució.

Edifici Germà Bernàcer