CALENDARI D'EXÀMENS MODIFICAT 2019-20 (Convocatòria C3)

(Aprovat per la Comissió d'Adaptació Curricular, Avaluació Contínua Alternativa i Convocatòries d'Avaluació)

Donat l'actual estat d'alarma i la situació, evolució i perspectiva de la Covidien-19, la Universitat d'Alacant ha vingut adoptant les mesures necessàries per a adaptar la docència i l'avaluació dels aprenentatges en la modalitat no presencial. Entre elles es va aprovar un nou calendari acadèmic 2019-20 i s'ha realitzat una anàlisi dels problemes de concurrència que podrien sorgir en el servidor per l'elevat nombre d'exàmens on-line que es realitzarien al mateix temps. A conseqüència d'aquesta anàlisi, la Comissió d'Adaptació Curricular, Avaluació Contínua Alternativa i Convocatòries d'Avaluació ha aprovat alguns canvis de dates i hores en els exàmens de la convocatòria C3.

Com a la Comissió ho aprove s'informarà dels canvis en la convocatòria C4. La Normativa per a l'Avaluació no presencial dels aprenentatges, aprovada el 28 d'abril, indica en l'art.4.2:  En cas de reajustament del calendari de proves d'avaluació, s'assegurarà que les dates modificades siguen posteriors a les inicialment previstes. Les noves dates hauran de comunicar-se a l'alumnat amb un mínim de 10 dies naturals abans del començament del període d'exàmens.

GRAU

Consulta en els següents enllaços quins exàmens han patit alguna modificació de data o hora (ressaltat en color).

Confirmeu en les guies docents de les assignatures per possibles canvis posteriors i estigueu atents als anuncis del professorat en UAcloud.

MÀSTERS

Edifici Germà Bernàcer