Administració i direcció d'empreses (ADE)

Els estudiants que cursen títols de Grau en la Universitat d'Alacant hauran d'acreditar un nivell d'idioma estranger B1 (recomanable B2) per a poder obtenir el títol.

Memòria verifícada del Títol de Grau: Administració i direcció d'empreses

El Grau en Administració i direcció d'empreses substitueix tant la Llicenciatura en ADE com la Diplomatura en Ciències Empresarials.

Llicenciatura en Administració i direcció d'empreses (extingit)

La Llicenciatura en ADE s'ha extingit completament.
(la data límit per a finalitzar els estudis de l'anterior regulació va ser el 30 de setembre de 2017)

Si no vas finalitzar la Llicenciatura en ADE en la UA, pots SOL·LICITAR L'ADAPTACIÓ al nou Grau en ADE.

Diplomatura en Ciències Econòmiques i Empresarials (extingida)

La Diplomatura en Ciències Empresarials s'ha extingit complentament.

• Si ja eres Diplomat en CC. Empresarials per la UA, has de realitzar els següents passos:
  1. Fer preinscripció al Grau en ADE.
  2. Una vegada admès, sol·licitar l'adaptació a través de CONTACTAR AMB NOSALTRES/ Assumptes Generals de la Secretaria indicant en l'assumpte "Adaptació de Crèdits/ CC. empresarials-ADE"
  3. i seguint les taules d'adaptacions del teu estudi et reconeixerem les assignatures automàticament.
  4. Has d'abonar el 25% del valor dels crèdits que es reconeixen en el Grau d'ADE (Instrucció de la Vr. d'Estudiants (18/07/2013))
Informació d'Interès

Edifici Germà Bernàcer