Màster Universitari en Comunicació Digital

AVÍS: Aquest màster està complet, no té places vacants. Només s'atendran les reclamacions. Qualsevol nova preinscripció es tindrà en compte al setembre en cas d'existir baixes.

Tipus d'ensenyament: Semipresencial. L'aprenentatge semipresencial es refereix a la combinació del treball presencial i del treball en línia, on l'alumnat pot controlar alguns factors com el lloc, moment i espai de treball.

S'imparteix íntegrament en espanyol

¿Per què et pot interessar aquest Màster?

Objectius:

El Màster Universitari en Comunicació Digital (MCD) pretén formar professionals que siguen capaços de, entre altres aspectes, dissenyar i executar plans de comunicació i proposar campanyes de publicitat online amb una visió global, integrada, estratègica, analítica i ètica.

L'MCD també incorpora entre les seues competències el desenvolupament de les habilitats de gestió i investigació en comunicació en aquest entorn, i el foment de la capacitat innovadora.

L'alumnat que acabe aquests estudis coneixerà, per tant, les claus per a l'elaboració de projectes en comunicació online proporcionant solucions eficaces i comprenent les oportunitats que ofereix el món digital.

Eixides Professionals:

El títol de Màster proposat es dirigeix a satisfer les demandes d'especialització del sector professional directament relacionat amb la Publicitat i les Relacions Públiques. També complementa i perfila la formació d'altres/as estudiants d'altres Graus o Postgraus.

S'orienta cap a diferents àmbits, com ara: mitjà social/community management; posicionament digital (SEU, SEM); publicitat digital (Ads, programàtica); anàlisi, disseny i creació de pàgines web; redacció de continguts; o creació audiovisual i multimèdia per a web, entre altres.

Criteris d'Admissió i Valoració Específics

Perfil d'Accés recomanat.

El perfil d'ingrés recomanat en aquest màster s'estableix per a les persones en possessió de títol universitari oficial en Publicitat i Relacions Públiques (Grau o Llicenciatura).

Criteris de Valoració.

En la baremació dels mèrits per a ingressar al Màster es tindran en compte els següents elements:

• Grau/Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques: 1 punt.
  • Grau/Llicenciatura en Periodisme i grau/llicenciatura en Comunicació Audiovisual: 0,75 punts.
  • Altres Graus/Llicenciatures de les branques de ciències socials: 0,5 punts.
  • Coneixement d'Idiomes (màx. 0,75 punts):

La Comissió Acadèmica també podrà tenir en compte aquests altres mèrits:

• Expedient acadèmic de Grau o Llicenciatura (màx. 2 punts): nota mitjana ponderada en base 1, tenir premi extraordinari.
  • Altres mèrits (màx. 1 punt): coneixement d'altres idiomes en nivell superior o igual a B1, haver cursat altres graus o llicenciatures o màster o títol de Doctor/a

Els i les aspirants estrangers/as no hispanoparlants hauran d'acreditar el seu coneixement de l'espanyol amb certificat oficial de nivell B2 o equivalent o haver finalitzat una titulació universitària en un país de parla hispana.

¿Es reconeixen crèdits des d'una Llicenciatura, Diplomatura, Grau, Màster o altres estudis de postgrau no oficials?

• L'alumnat que haja superat el "Curs d'Expert Universitari en Xarxes Socials, Estratègia i Comunicació Digital" en la Universitat d'Alacant, tindran dret al reconeixement de l'assignatura optativa: Mitjà social de 3 crèdits.
  • Reconeixement de Crèdits cursats en Ensenyaments Superiors Oficials no Universitàries: No es reconeix
  • Reconeixement de Crèdits cursats en Títols Propis: fins a 3 crèdits
  • Reconeixement per experiència laboral i professional fins a 6 crèdits
  • La matèria optativa "Pràctiques externes" (6 ECTS) podrà ser reconeguda per acreditació d'experiència laboral i professional, sempre que s'acredite i demostre, experiència suficient en llocs que impliquen l'acompliment de funcions relacionades amb la comunicació digital.
  • Sol·licitud de Reconeixement i Transferència de Crèdits Màster

Comissió Acadèmica del Màster