Acte de Bienvenida per a Estudiants de 1er curs

Benvinguda Curs Acadèmic 2020/21 (curs 2021/22 pendent)

Amb motiu de la teua recent incorporació al col·lectiu d'estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, ens agradaria donar-te nostra més cordial benvinguda. Per a això hem organitzat una sessió informativa de recepció el dimecres, 10 de setembre, a les 10:00 h que podràs assistir virtualment a través de Google Meet.

Et facilitarem informació general sobre el funcionament de la Facultat amb el nostre Equip Directiu, la Delegació d'estudiants del Centre, la Biblioteca de la Facultat, activitats del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengua, UACloud i Servei de Prevenció de la UA.

"Recursos electrònics de la UA". Breu resum dels principals recursos electrònics que la Universitat d'Alacant ofereix al seu alumnat. Web, wifi, correu, UACloud, l'app oficial de la UA, etc.

Posteriorment, podràs assistir virtualment a les xarrades específiques de la teua titulació a través de Google Meet presentades per membres de l'equip decanal de la Facultat:

Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE)

• 21 de setembre, de 10 a 11 hores.
  • Google Meet

Doble Grau en Turisme i Administració i Direcció d'Empreses (TADE)

• 22 de setembre, de 10 a 11 hores.
  • Bartolomé Marco Lajara, Vicedegà d'ADE + TADE + I 2 ADE
  • Mª Paz Such Climent, coordinadora del Grau en Turisme (Facultat de Filosofia i Lletres)
  • Google Meet

Doble Grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses (I 2 ADE)

• 22 de setembre, d'11.30 a 12.30 hores.
  • Bartolomé Marco Lajara, Vicedegà d'ADE + TADE + I 2 ADE
  • Sonia Vázquez Pérez, subdirectora del Grau en Enginyeria Informàtica (Escola Politècnica Superior)

Grau en Economia

• Julio Carmona Martínez, Coordinador d'Economia

Grau en Màrqueting

• Aurora Calderón Martínez, Coordinadora de Màrqueting

Grau en Publicitat i Relacions Públiques

• 21 de setembre, d'11 a 12 hores.
  • Natalia Papí Gálvez, Vicedegana de Publicitat i RR.PP.

Grau en Sociologia

• 17 de setembre, de 13 a 14 hores.
  • Óscar Santacreu Fernández, Coordinador de Sociologia

Grau en Treball Social

• Javier Mira Grau, Vicedegà de Treball Social

Recorda:

• Per a poder accedir al Meet necessites un compte de Google. Pots activar el teu compte de GCloud per a poder accedir a Google Meet i a altres serveis vinculats de la UA. Per a donar-te d'alta has d'entrar a la teua UACloud i activar-ho des de l'opció de "Serveis Externs". Més info en la web: https://si.ua.es/es/manuales/uacloud/uacloudse/servicios-externos.html.
  • L'aforament màxim de les xarrades virtuals és de 250 participants per ordre de connexió.