Doctorat en Empresa, Economia i Societat

Informació general

El programa de doctorat %u201CEmpresa, Economia i Societat%u201D respon a la creixent demanda de recerca científica sobre els comportaments socials, les empreses i els mercats. El seu objectiu és la formació científica especialitzada d'investigadors en les disciplines vinculades amb aquests camps de coneixement, per a satisfer la necessitat de personal qualificat en l'àmbit universitari, en altres institucions i en l'empresa privada. És un programa que completa l'oferta formativa de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant, sumant la preparació per a la recerca a la formació de grau i postgrau ja adscrita a la Facultat.

• Comissió Acadèmica
  • Comissió de Qualitat
  • Recursos del Programa de Doctorat
  • Centre d'impartició: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
  • Convenis i col·laboracions
  • Universitat d'Estudis Estrangers de Guandong. Intercanvi de professorat, alumnat i/o PAS
  • Universidade Do Val Do Itajay, Univali. Cotutela de tesi doctoral
  • Univertita Degli Studi Vaig donar Padova. Cotutela de tesi doctoral
  • Universita Degli Studi Vaig donar Verona. Cotutela de tesi doctoral
  • Centre Universitari Dóna Fei. Cotutela de tesi doctoral
  • Col·legi de la Frontera Sud. Cotutela de tesi doctoral
  • Llengües d'impartició: Castellà / Valencià / Inglés

Personal investigador

Admissió

Matricula

Si la persona preinscrita ha sigut admesa per la Comissió Acadèmica i reuneix els requisits d'accés, des de la Secretaria administrativa de l'Escola de Doctorat (EDUA) se li obrirà el seu expedient acadèmic i se li enviarà un correu electrònic a l'adreça que va indicar en el seu formulari de preinscripció, donant-li les instruccions, usuari i contrasenya, perquè puga realitzar la seua matrícula a través de l'UACloud.

Activitats formatives

Seguiment