Activitats de Formació Específica: 2014/15

Per a ambdues línies de recerca

1.- Lloc: Els seminaris del dimarts 20 (victor.gimenez i natalia.p) són en l'aula 006P10013. Excepte el d'Alejandra Hernández i Marina Beléndez, tots els altres, (dimecres, dijous i divendres de matí i vesprada) són en l'aula de davant que és l'aula 006P10012. Són les aules de videoconferència i videostreaming de l'edifici del Taller d'Imatge (edifici número 6 en el plànol adjunt). S'accedeix a aquestes aules a través de la porta que dóna a la carretera (aquesta porta té un rètol que diu Aules Videoconferència) i no a través de la porta del Taller d'Imatge. Aquest edifici NO té conserge. Les portes d'accés a l'edifici i a l'aula estaran obertes 15 minuts abans del començament de cada sessió de matí o de vesprada.

2.- Emissió en directe: Per a alumnes de fora tots els seminaris dels quals hi haja consentiment es retransmetran en directe. Preguntar al professor l'adreça URL.

Especialment per a estudiants en la línia de recerca: Comportament, comunicació i societat

• Alberto Pinillos Laffón - TÍTOL: "El nom en la marca corporativa de l'empresa familiar espanyola. Un estudi explorativo en pimes des de la perspectiva del branding".

DEPARTAMENT: Comunicació i Psicologia Social. DATA LECTURA: 17-11-2014 Aula Vicens Vives (Econòmiques) a les 17.15h

• Sonia María López Berna - TÍTOL: La publicitat a Espanya després de la convergència a l'espai europeu d'educació superior: estudi de la formació, regulació i institucionalització d'un sector

DEPARTAMENT: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials DATA LECTURA: 18/12/2014. Lloc: Vicens Vives/Ernest Lluch 12h

Edifici Germàn Bernàcer