I Concurs de Fotografia amb el Mòbil

Ja tenim les fotografies premiades...

Els premis es lliuraran el 17 de gener, amb motiu de l'Acte de Graduació dels alumnes del Centre, que tindrà lloc en el Paranimf de la UA a les 18:30h

A més en els Actes de Graduació del 17 i 18 de gener es realitzarà una passada d'una selecció de les fotos presentades pels nostres estudiants. Es retransmetrà en directe per internet en la següent adreça:http://vertice.cpd.ua.es/paraninfo

"LA VIDA UNIVERSITÀRIA A través DEL MÒBIL"

El tema del concurs és la vida universitària en totes les seues facetes: les classes, l'estudi, les activitats culturals, l'esport, el campus, les pràctiques en empreses o les estades en altres universitats per mobilitat tant nacional com a internacional.

1. Podran concursar tots els estudiants que en el present curs acadèmic 2012/13 estiguen matriculats en algun dels estudis oficials de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials.
  2. Cada participant podrà presentar fins a un màxim de 3 fotografies realitzades amb telèfon mòbil. El treball fotogràfic haurà de ser original, inèdit i no premiat en cap concurs nacional o internacional realitzat amb el telèfon mòbil.
  3. Les imatges es presentaran en format .jpg, amb una resolució recomanada de 2048 x 1360 píxels. No s'acceptaran fotomontajes realitzats a partir de diverses imatges.
  4. Cadascuna de les imatges d'un concursant estaran identificades amb un mateix lema i un nombre correlatiu de l'1 al 3 (Lema-1, Lema-2)
  5. Els arxius amb les imatges es remetran per correu electrònic a dega.economiques@ua.es amb l'assumpte Concurse de fotografia.
  6. En el cos del correu electrònic es faran constar les dades del concursant: nom i cognoms, el lema identificatiu, DNI i estudis en els quals està matriculat.
  7. El termini de lliurament finalitzarà el dia 20 de desembre de 2012.
  8. Es concediran 3 premis: 1º premi de 300 euros, 2º premi de 200 euros i 3º premi de 100 euros.
  9. Un jurat presidit pel Degà/a i format per tres professors de la Facultat emetrà la fallada del concurs, que serà inapel·lable.
  10. Amb les fotografies premiades i una selecció d'entre les presentades es prepararà una passada audiovisual per a la seua projecció en els actes de lliurament de beques de la Facultat que se celebraran en el mes de gener de 2013.
  11. La Facultat es reserva el dret a usar les fotografies presentades al concurs per a finalitats acadèmiques o de difusió de la Facultat i els seus estudis, fent constar en tot case l'autoria de les mateixes.
  12. La participació en aquest concurs implica l'acceptació de les presents bases. L'incompliment d'alguna d'elles donarà lloc a la desqualificació del concursant.

Cartell Concurse fotografia amb el mòbil

Edifici Germàn Bernàcer