Concurs de vídeo amb el teu telèfon mòbil

Ja tenim els vídeos premiats:

1º Premi: Rodríguez Sales, David - No sense el meu cafè

2º Premi: López Fulleda, John - Una imatge val més que 1000 paraules

3º Premi: Segura Obregón, Maurici - Una universitat per a gaudir

Els premis es lliuraran el 31 de gener, amb motiu de l'Acte de Graduació dels alumnes del Centre, que tindrà lloc en el Paranimf de la UA a les 18:30h

A més en els Actes de Graduació del 24 i 31 de gener es realitzarà una passada dels vídeos premiats. Es retransmetrà en directe per internet en la següent adreça: http://vertice.cpd.ua.es/paraninfo

"LA VIDA UNIVERSITÀRIA EN LA FACULTAT A través DEL MÒBIL"

1. Podran concursar tots els estudiants que en el present curs acadèmic 2013/14 estiguen matriculats en algun dels estudis oficials de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials.

2. Cada participant podrà presentar un sol vídeo realitzat amb telèfon mòbil. El vídeo haurà de ser original, inèdit i no premiat en cap concurs nacional o internacional realitzat amb el telèfon mòbil.

3. El vídeo tindrà com a tema principal la vida acadèmica dels estudiants i les seues activitats d'aprenentatge i estudi en l'aula, la biblioteca, el treball en equip o en la realització de pràctiques. Al costat d'aquest tema principal s'hauran de tractar almenys un dels següents temes: la vida en el campus, activitats esportives i/o culturals i les relacions amb amics i companys de la universitat.

4. Es valorarà que en el vídeo s'identifique a la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials i/o les seues titulacions.

5. La durada màxima del vídeo serà d'1 minut i 30 segons.

6. Els vídeos hauran d'incorporar el títol però no l'autor a fi de salvaguardar l'anonimat davant el jurat.

7. Les imatges es presentaran en format mpg4.

8. Els vídeos presentats estaran identificats amb un lema.

9. L'arxiu es remetrà per correu electrònic a dega.economiques@ua.es amb l'assumpte "Concurse de vídeo".

10. En el cos del correu electrònic es faran constar les dades del concursant: nom i cognoms, el lema identificatiu, DNI i estudis en els quals està matriculat.

11. El termini de lliurament finalitzarà el dia 9 de desembre de 2013.

12. Es concediran 3 premis: 1º premi de 300 euros, 2º premi de 200 euros i 3º premi de 100 euros.

13. Un jurat presidit pel Degà/a i format per tres professors de la Facultat emetrà la fallada del concurs, que serà inapel·lable.

14. Amb els vídeos premiats i una selecció d'entre els presentats es prepararà una passada audiovisual per a la seua projecció en els actes de lliurament de beques de la Facultat que se celebraran en el mes de gener de 2014.

15. La Facultat es reserva el dret a usar els vídeos presentats al concurs per a finalitats acadèmiques o de difusió de la Facultat i els seus estudis, fent constar en tot case l'autoria dels mateixos.

16. La participació en aquest concurs implica l'acceptació de les presents bases. L'incompliment d'alguna d'elles donarà lloc a la desqualificació del concursant.

Publicat en el BOUA: 06/11/2013

Edifici Germà Bernàcer