Adaptació Curricular a conseqüència de l'excepcionalitat provocada pel COVID-19

Estem treballant intensament, en coordinació amb els departaments i amb la nostra Delegació d'estudiants per a dissenyar alternatives que permeten finalitzar el curs sense perjudici del nostre alumnat.

En aquest procés, sense precedents i que requereix de molta flexibilitat, des de l'equip directiu de la Facultat volem mostrar-te la nostra completa disponibilitat per a resoldre els teus dubtes, atendre els teus suggeriments o tractar les incidències que puguen sorgir.

Actualment, hem obert totes les Comissions del Centre que ens permeten canalitzar les incidències que puguen sorgir en aquest procés. A continuació, et recordem el nom dels professors de l'equip directiu, així com l'adreça electrònica en la qual pots contactar directament amb cadascuna d'elles:

Des de la Secretaria de la nostra Facultat et continuarem atenent telemàticament mitjançant el següent enllaç.

N O V E D A D E S

Edifici Germà Bernàcer