Olimpíades Economia - Fase local: Alacant

L'Olimpíada d'Economia és un concurs de caràcter acadèmic i educatiu, l'objectiu fonamental del qual és incentivar i estimular l'estudi de l'Economia i l'Empresa entre els estudiants de batxillerat. Així mateix, persegueix prevaldre l'esforç i l'excel·lència acadèmica, divulgar els estudis d'Economia i Empresa, i servir de punt de trobada entre l'ensenyament secundari i la universitària.

Fase Local curs 2020/21

CELEBRACIÓ DE LA PROVA
Dia:
dissabte, 27 de març de 2021
Hora:
10 hores
Lloc:
Aulari I - aules 36X i 37X ( Edifici 25 en el Pla del Campus )

Estudiants matriculats/as en l'assignatura Economia de l'Empresa de 2n de Batxillerat en el curs 2020/21 que pertanguen als Centres de secundària adscrits a la Universitat d'Alacant.

• Economia de 1r de batxillerat
  • Economia de l'empresa de 2n de batxillerat (sis primers temes que figuren en el decret que estableix el currículum de batxillerat LOMCE; Reial decret 1105/2014, de 26 de desembre)
  • Models d'examen de convocatòries anteriors

Termini d'inscripció: de l'1 de febrer al 21 de març de 2021.  FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Consulta les qualificacions

Finalistes i accèssits

FINALISTES
1r Sofía Bermejo Duran IES Miguel Hernández (Alacant) Professor: Eduardo Puerta
2n Álvaro Dobón Leal
3r Ángela García Llorca
Col·legi Sant Agustí (Alacant) Professor: Raúl Sánchez
ACCÈSSIT
1r Marina Tinoco López Col·legi Sant Agustí (Alacant) Professor: Raúl Sánchez
2n Javier Barceló Ferre
3r Berta Martínez Collado
Col·legi Sant Agustí (Alacant) Professor: Raúl Sánchez
4t Maria Carmen Arenas Verdú
José María Ferrández Ábalos
IES Platja Sant Joan (Alacant) Professor: Ángel Luis Ariza

Dia:  17 de juny de 2021 a les 18.00 hores en el Paranimf.
Lloc: Paranimf de la Universitat d'Alacant (Edifici 11 en el Pla del Campus)

El Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació contactarà amb els finalistes i els accèssits per a comunicar-los tots els detalls de l'acte.

Fase Nacional

En 2021 està previst celebrar la XII Olimpíada Espanyola d'Economia a la ciutat d'Alcalá de Henares (Comunitat de Madrid), en la Facultat de Ciències Econòmiques, Empresarials i Turisme, de la Universitat d'Alcalá (UAH), entre el 21 i 23 de juny de 2021.

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant, contactarà amb els/les finalistes i el/la professor/a del primer/a finalista per a informar-los sobre la inscripció i el desplaçament.

Fase Internacional

Més informació pròximament.