Jornades de Publicitat ADLICANTE 2021

ADLICANTE 2021: EL GRAN SALT

L'Associació 361º i la Universitat d'Alacant celebraran dimarts que ve 16 de març una nova edició de les Jornades de Publicitat ADLICANTE sota el lema “El Gran Salt”. La trobada, que tindrà lloc de manera online, comptarà amb la participació de dos perfils procedents de les agències Sra. Rushmore i TBWA España. Com va succeir en l'última edició, aquests dos professionals tenen un element en comú: la Llicenciatura en Publicitat i RR.PP. per la Universitat d'Alacant.

La jornada constarà d'una taula inaugural, així com de dues ponències online de 45 minuts, seguides per sengles torns de preguntes. La primera d'elles estarà protagonitzada per Sandra Cano (Redactora Creativa en Sra. Rushmore) i la segona per Javier Martínez (Director Creatiu en TBWA / Espanya). Durant aquestes, repassaran claus i consells per a accedir al món professional després de la llicenciatura, així com el desenvolupament de diverses campanyes i les característiques pròpies del treball en una gran agència. En definitiva: informació clau i motivadora que anime a l'alumnat a fer aqueix “Gran Salt” al món laboral que posa títol a la jornada i que tan rellevant resulta per al desenvolupament de la seua carrera professional.

L'edició d'enguany començarà a les 9.30 hores. Un acte l'obertura del qual comptarà amb la participació de Raúl Ruiz Callado, Degà de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, María del Carmen Carretón, Directora del Departament de Comunicació i Psicologia Social de la UA, i Ángel González, President de l'Associació 361º. El tancament anirà a càrrec de Natalia Papí, Vicedegana de Publicitat i Relacions Públiques.

La inscripció està reservada per al conjunt d'estudiants i el professorat de la Universitat d'Alacant, així com per a les empreses sòcies i col·laboradores de l'Associació 361º. La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials ha posat a disposició aquest formulari per a la inscripció de l'alumnat i professorat. Les empreses sòcies i col·laboradores poden sol·licitar la seua inscripció en l'email: secretària@asociacion361.es.