Acte de Graduació

Acte de Graduació curs 2020/21: la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials té previst celebrar, els dies 16 i 17 de desembre de 2021, el solemne Acte de Graduació del curs 2020-21. L'esdeveniment acadèmic tindrà lloc en el Paranimf de la Universitat d'Alacant i servirà per a reconèixer al nostre alumnat l'esforç que li ha conduït a la finalització dels seus estudis universitaris, estenent la celebració a les seues famílies i a tota la comunitat universitària que conformem. La intenció és poder gaudir d'una graduació presencial, respectant totes les mesures de prevenció i seguretat que s'exigisquen en el moment. S'anirà oferint nova i més detallada informació a mesura que avancem en la planificació i organització d'aquest important esdeveniment. Us esperem!

Acte de Graduació curse 2019/20

Comparteix amb nosaltres #ActoGraduación201920 en Instagram

Aquest curs degut a la situació epidemiològica que travessem, no va si pot ser posar en marxa, de manera presencial, el Solemne Acte de Graduació 2019-2020. No obstant això, no volem deixar passar l'oportunitat de sumar-nos a aquest important moment, oferint-vos un espai de celebració virtual on, a través de la nostra web, pugueu ser els protagonistes principals.

Si tens interès a participar, has d'emplenar aquest formulari abans del 31 de gener.

Si no has finalitzat els teus estudis, però aquestes en alguna d'aquestes situacions:

• Estudiants matriculats per a finalitzar els seus estudis en la Convocatòria Extraordinària (C1) del curs 2020/21
  • Estudiants matriculats en el TFG/TFM i/o en pràctiques externes per a finalitzar els seus estudis en el curs 2020/21
  • Estudiants que han aprovat el TFG/TFM, però tenen pendent d'acreditar el B1 per a finalitzar els seus estudis

Pots sol·licitar participar a través de nostre "Contacta amb secretaria"

D'aquesta forma, t'enviarem a casa, per correu postal, la teua merescuda beca de Graduació i, si ho desitges, podràs fer-nos arribar la teua primera imatge com a graduat/a. La teua foto pot convertir-se, a més, en una ocasió excel·lent per a retre homenatge, acompanyant-te d'elles, a les persones (família, amics/as, companys/as...) que han estat al costat de tu en aquest camí que ara conclous. Les vostres instantànies ens permetran omplir la nostra pàgina web i xarxes socials de testimoniatges que donen compte del que ha significat per a vosaltres/as l'experiència universitària. A més, completarem l'àlbum fotogràfic comú amb els discursos de els/as representants de la teua titulació que, aquesta vegada en vídeo, recordaran el vostre pas per la Universitat d'Alacant i reflexionaran sobre la nova etapa que esteu a punt d'iniciar.

Si vols compartir la teua foto amb nosaltres per a la seua difusió, la pots remetre per Contacta amb secretaria abans del 28 de febrer. (Important - nom de l'arxiu: cognoms_nom_estudie)

Esperant que la proposta siga del teu grat, i comptant amb la teua participació.

Rep una cordial salutació.

Raúl Ruiz Callado.

Degà de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials