Acte de Graduació 2017/18

L'Acte de Graduació es retransmet en directe des del Paranimf de la Universitat d'Alacant http://si.ua.es/es/videostreaming/

Pots seguir totes les novetats en

Pots veure i descarregar els vídeos de l'Acte de Graduació en els següents enllaços:  Acte dijous 20 desembre  /  Acte divendres 21 desembre

Ja tenim les fotos dels Actes de Graduació

La Càtedra Germà Bernàcer tindrà el plaer de lliurar el Premi a l'Excel·lència Acadèmica Càtedra Germà Bernàcer a aquells estudiants que han destacat en els seus respectius estudis, als que han finalitzat els seus estudis universitaris amb el millor expedient acadèmic dels premis extraordinaris de la seua Facultat.

L'equip d'Adreça de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials té l'honor de convidar-li a l'Acte Acadèmic de Graduació que tindrà lloc en el Paranimf de la UA (Edif. 11)

• 20 de desembre de 2018, dijous, a les 17:00 hores, per als alumnes que han finalitzat els seus estudis en:
    • Publicitat i Relacions Públiques
    • Sociologia
    • Treball Social
    • Màster Universitari en Comunicació i Indústries Creatives
  • 21 de desembre de 2018, divendres, a les 17:00 hores, per als alumnes que han finalitzat els seus estudis en:
    • Administració i direcció d'empresa (ADE)
    • Doble Grau Turisme + ADE
    • Economia
    • Màster Universitari en Administració i direcció d'empreses - MBA
    • Màster Universitari en Cooperació al Desenvolupe-Especialitat Sostenibilitat Ambiental
    • Màster Universitari en Adreça i Planificació del Turisme
    • Màster Universitari en Economia Aplicada
    • Màster Universitari en Economia Quantitativa

Per motius d'organització de l'Acte acadèmic tots els estudiants deuran estar en el Paranimf de la UA una hora abans de l'inici de l'Acte, i trobar-se en els seus seients 15 minuts abans. Cada estudiant tindrà el seu seient etiquetat amb els noms per ordre alfabètic, juntament amb els seus companys d'estudi.

Requisits

Només poden participar en l'Acte de Graduació aquells estudiants que han finalitzat els seus estudis i estan en condicions de sol·licitar el títol.

A.- Estudiants que s'han llicenciat/graduat en el curs 2017/2018: FORMULARI A

B.- Estudiants que esperen finalitzar en la Convocatòria Extraordinària per a Finalitzar Estudis (C1) del curs 2018/19
Estudiants que esperen finalitzar en el curs 2018/19 mitjançant Aprovat per Compensació en la convocatòria C1.
Estudiants que han aprovat el TFG però tenen pendent d'acreditar el B1 per a poder finalitzar.
Estudiants que van finalitzar en anys anteriors.

FORMULARI B

Terminis

Termini de Sol·licitud: del 5 al 16 de novembre de 2018

Les invitacions estaran disponibles a partir del dilluns 3 de desembre

• Nombre d'invitacions disponibles per a cada estudiant

El nombre d'invitacions a arreplegar per cada alumne vénen determinades pel nombre final d'egressats inscrits a l'Acte de Gradació en cadascun dels torn:

Acte Graduació 20 desembre - es podran arreplegar 4 invitacions màxim per estudiant.

Acte Graduació 21 desembre - es podran arreplegar 5 invitacions màxim per estudiant.

L'alumnat inscrit entrarà al Paranimf de la UA presentant el seu DNI/NIE/Passaport o TIU

• Recollida d'invitacions: Consergeria de l'edifici de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials

Les invitacions per a familiars i/o amics es podran arreplegar des del dilluns 3 de desembre fins al dimarts 11 de desembre en la Consergeria de l'Edifici de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials (de 9:00h -21:00h). Les invitacions seran imprescindibles per a accedir al Paranimf el dia de l'Acte de Graduació.

Les invitacions no recollides, les posarem a la disposició d'altres estudiants.

En el moment d'arreplegar les invitacions, s'haurà de comunicar si l'alumne i/o algun acompanyant té/n mobilitat reduïda, o comunicar-ho a facu.economiques@ua.es

Per a la recollida d'invitacions el/l'estudiant haurà d'identificar-se presentant el seu DNI/NIE/Passaport o TIU. Encara que pots autoritzar a una altra persona amb aquest imprès

Es recorda que sense la invitació no es podrà accedir al Paranimf. Aquelles persones que no disposen d'invitació podran seguir l'acte en directe a través d'internet en aquesta adreça: http://si.ua.es/es/videostreaming/

Pots consultar com s'han realitzat altres Actes de Graduació del Centre. Està previst que un fotògraf realitze fotos als graduats que es publicaran posteriorment en Flic de la UA