Acte de Graduació 2016-17

L'Acte de Graduació es retransmet en directe des del Paranimf de la Universitat d'Alacant http://si.ua.es/es/videostreaming/

Pots seguir totes les novetats en

Puedes ver y descargar los vídeos del Acto de Graduación en los siguientes enlaces:  Acto viernes 9 febrero  /  Acto viernes 16 febrero

Ya tenemos las fotos del Acto de Graduación del 9 de febrero / Acto de Graduación del 16 de febrero

L'equip d'Adreça de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials té l'honor de convidar-li a l'Acte Acadèmic de Graduació que tindrà lloc en el Paranimf de la UA (Edif. 11)

• 9 de febrer, divendres, a les 18:30 hores, per als alumnes que han finalitzat els seus estudis en:
    • Publicitat i Relacions Públiques
    • Sociologia
    • Treball Social
    • Màster Universitari en Comunicació i Indústries Creatives
  • 16 de febrer, divendres, a les 18:30 hores, per als alumnes que han finalitzat els seus estudis en:
    • Administració i direcció d'empresa
    • Ciències Empresarials
    • Doble Grau Turisme - ADE
    • Economia
    • Màster Universitari en Administració i direcció d'empreses - MBA
    • Màster Universitari en Cooperació al Desenvolupe-Especialitat Sostenibilitat Ambiental
    • Màster Universitari en Adreça i Planificació del Turisme
    • Màster Universitari en Economia Aplicada
    • Màster Universitari en Economia Quantitativa

Per motius d'organització de l'Acte acadèmic tots els estudiants deuran estar en el Paranimf de la UA una hora abans de l'inici de l'Acte, i trobar-se en els seus seients 15 minuts abans. Cada estudiant tindrà el seu seient etiquetat amb els noms per ordre alfabètic, juntament amb els seus companys d'estudi.

Requisits i Sol·licitud per a Llicenciats/Diplomats/Graduats

Només poden participar en l'Acte de Graduació aquells estudiants que han finalitzat els seus estudis i estan en condicions de sol·licitar el títol.

A.- Estudiants que s'han llicenciat/graduat en el curs 2016/2017:

FORMULARI A

B.- Estudiants que esperen finalitzar en la Convocatòria Extraordinària per a Finalitzar Estudis (C1) del curs 2017/18
Estudiants que esperen finalitzar en el curs 2017/18 mitjançant Aprovat per Compensació en la convocatòria C1.
Estudiants que han aprovat el TFG però tenen pendent d'acreditar el B1 per a poder finalitzar.
Estudiants que van finalitzar en anys anteriors.

FORMULARI B

Terminis

Termini de Sol·licitud: del 4 al 19 de desembre de 2017

Acte Graduació 16 febrer

• Reclamacions: 10 i 11 de gener. Es poden presentar a través del f ormulario on-line, juntament amb la documentació necessària.
  • Llistes d'admesos definitiva - 15 de gener

Acte Graduació 9 febrer

Acte Graduació 16 febrer

AVÍS: Les invitacions estaran disponibles a partir del dimarts 16 de gener.

• Nombre d'invitacions disponibles per a cada estudiant

El nombre d'invitacions a arreplegar per cada alumne vénen determinades pel nombre final d'egressats inscrits a l'Acte de Gradació en cadascun dels torn:

Acte Graduació 9 febrer - es podran arreplegar 3 invitacions màxim per estudiant.

Acte Graduació 16 febrer - es podran arreplegar 3 invitacions màxim per estudiant.

L'alumnat inscrit entrarà al Paranimf de la UA presentant el seu DNI/NIE/Passaport o TIU

• Recollida d'invitacions: Consergeria de l'edifici de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials

Les invitacions per a familiars i/o amics es podran arreplegar des del dimarts 16 de gener fins al divendres 2 de febrer en la Consergeria de l'Edifici de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials (de 9:00h -21:00h). Les invitacions seran imprescindibles per a accedir al Paranimf el dia de l'Acte de Graduació. Les invitacions no recollides, les posarem a la disposició d'altres estudiants.

En el moment d'arreplegar les invitacions, s'haurà de comunicar si l'alumne i/o algun acompanyant té/n mobilitat reduïda, o comunicar-ho a facu.economiques@ua.es

Per a la recollida d'invitacions el/l'estudiant haurà d'identificar-se presentant el seu DNI/NIE/Passaport o TIU. Encara que pots autoritzar a una altra persona amb aquest imprès

URGENT - INVITACIONS SOBRANTS
A partir del dimarts, 6 de febrer, i fins al divendres 9 de febrer, estaran disponibles les invitacions que han sobrat, per a aquells estudiants que les hagen sol·licitat. Es distribuiran en la consergeria de la Facultat d'Econòmiques.
Han sobrat algunes invitacions del dia 9 de febrer i moltes invitacions per a l'Acte de Graduació del dia 16 de febrer; aquells alumnes que necessiten alguna més, per favor, que passen a arreplegar-les.

Es recorda que sense la invitació no es podrà accedir al Paranimf. Aquelles persones que no disposen d'invitació podran seguir l'acte en directe a través d'internet en aquesta adreça: http://si.ua.es/es/videostreaming/

Pots consultar com s'han realitzat altres Actes de Graduació del Centre. Està previst que un fotògraf realitze fotos als graduats que es publicaran posteriorment en Flic de la UA

CERIMONIAL DE L'ACTE ACADÈMIC

IMPORTANT - Guia de l'Estudiant Acte Graduació 2018