Acte de Graduació 2013-14

Publicitat i Relacions Públiques
 Treball Social
 Sociologia

L'equip d'Adreça de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials té l'honor de convidar-li a l'Acte Acadèmic de Graduació 2015 que tindrà lloc el 13 de febrer de 2015.

Hora de celebració de l'Acte (sorteig públic realitzat el 8/1/2015):

Estudiants de Publicitat i Relacions Públiques, Treball Social i Sociologia: 11:30h.

Estudiants d'Administració i direcció d'empreses, Economia i Diplomatura CC.Empresarials: 17:30h.

Per motius d'organització de l'Acte acadèmic tots els estudiants deuran estar en el Paranimf de la UA 30 minuts abans de l'inici de l'Acte, i trobar-se en els seus seients 15 minuts abans. Cada estudiant tindrà el seu seient etiquetat amb els noms per ordre alfabètic, juntament amb els seus companys d'estudi.

L'Acte de Graduació es retransmet en directe des del Paranimf de la Universitat d'Alacant http://si.ua.es/es/videostreaming/

Pots seguir totes les novetats en Twitter #ActoGraduaciónEconómicas...

Requisits per a Llicenciat/Diplomat/Graduat

• Estudiants que s'han llicenciat/diplomat/graduat en el curs 2013/2014 i anteriors
  • Estudiants que s'han llicenciat/diplomat/graduat en la Convocatòria Extraordinària per a Finalitzar Estudis (C1) del curs 2014/15
  • Estudiants que s'han llicenciat/diplomat/graduat en el curs 2014/15 mitjançant la concessió de l'Aprovat per Compensació sol·licitat amb anterioritat al 10 de gener de 2015

Terminis per a Llicenciat/Diplomat/Graduat

Des de l'1 al 21 de desembre, pots realitzar la teua Sol·licitud d'inscripció en l'Acte de Graduació

• SOL·LICITUD D'INSCRIPCIÓ
  • Si tens previst finalitzar els teus estudis en la Convocatòria Extraordinària per a Finalitzar Estudis (C1) del curs 2014/15, o mitjançant la concessió de l'Aprovat per Compensació sol·licitat amb anterioritat al 10 de gener de 2015, pots inscriure't en aquest formulari
Llista d'admesos
  • Llista d'admesos provisional:

Publicitat i Relacions Públiques, Treball Social i Sociologia: 11:30h.

• Reclamacions: 14 i 15 de gener. Es poden presentar en aquest imprès(word), bé directament en la Secretaria del Centre o a l'e-mail: facu.economiques@ua.es adjuntant la documentació necessària.
  • Llista d'admesos definitiva:

Publicitat i Relacions Públiques, Treball Social i Sociologia: 11:30h.

Nombre d'invitacions disponibles per a cada alumne/a

5 invitacions com a màxim.

Els alumnes/as inscrits/as entraran al Paranimf de la UA presentant el seu DNI/NIE/Passaport o TIU

Recollida d'invitacions

Des del 19 de gener fins al mateix dia de l'Acte en la Consergeria de l'Edifici de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials (de 9:00h -21:00h), per a arreplegar les invitacions per a familiars o amics que seran imprescindibles per a poder accedir al Paranimf el dia de l'Acte de Graduació. Per a açò el/l'alumne/a haurà d'identificar-se prèviament presentat el seu DNI/NIE/Passaport o TIU. Per a arreplegar la invitació d'algun/a company/a, serà necessari una autorització(pdf).

Es recorda que sense la invitació no es podrà accedir al Paranimf. Aquelles persones que no disposen d'invitació podran seguir l'acte en directe a través d'internet en aquesta adreça: http://si.ua.es/es/videostreaming/

L'alumne inscrit entrarà al Paranimf de la UA presentant el seu DNI/NIE/Passaport o TIU

Pots consultar en el Portal Audiovisual de la UA com s'ha realitzat altres Actes de Graduació del Centre.

Per a enguany està previst un fotògraf, que anirà realitzant fotos als graduats per a després publicar-les en el Portal d'Audiovisual de la UA.

CERIMONIAL DE L'ACTE ACADÈMIC

VENI CREATOR - Cor de la Universitat d'Alacant

ACTE D'OBERTURA

INTERVENCIÓ DEL DEGÀ DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES ECONÒMIQUES I EMPRESARIALS