Acte de Graduació 2012-13

L'Acte de Graduació es retransmet en directe des del Paranimf de la Universitat d'Alacant http://si.ua.es/es/videostreaming/

Ja estan disponibles les fotos en el Portal d'Audiovisuals de la UA

L'equip d'Adreça de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials té l'honor de convidar-li a l'Acte Acadèmic de Graduació 2014 que tindrà lloc el pròxim dia:

Lloc: Saló de Graus de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials a les 18:00h

Carmen Herrero, impartirà una lliçó magistral "Nou Càmeres: sobre les mesures de Desenvolupament Humà"

Pots seguir totes les novetats en Twitter #ActoGraduaciónEconómicas ...

Requisits per a Llicenciat/Diplomat/Graduat

• Estudiants que s'han llicenciat/diplomats/graduat en el curs 2012/2013 i anteriors
  • Estudiants que s'han llicenciat/diplomat/graduat en la Convocatòria Extraordinària per a Finalitzar Estudis (C1) del curs 2013/14

Terminis per a Llicenciat/Diplomat/Graduat

• Des de l'1 al 21 de desembre, pots realitzar la teua Sol·licitud d'inscripció en l'Acte de Graduació
  • SOL·LICITUD D'INSCRIPCIÓ
  • Si tens previst finalitzar els teus estudis en la Convocatòria Extraordinària per a Finalitzar Estudis (C1) del curs 2013/14, i no apareixen les teues dades en la sol·licitud de preinscripció, pots sol·licitar-ho en aquest formulari

Llistat Definitiu / Acte Graduació 24 de gener - ADE/Economia/CC. Empresarials: Es pot sol·licitar un màxim de 4 invitacions per graduat per a familiars o amics.
Llistat Definitiu / Acte Graduació 31 de gener - Publicitat i Relacions Públiques/Sociologia/treballe Social: Es pot sol·licitar un màxim de 5 invitacions per graduat per a familiars o amics.

• Invitacions: La recollida serà des de l'11 de gener fins al mateix dia de l'acte en la Consergeria de l'Edifici de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials (de 9:00h -21:00h), per a arreplegar les invitacions per a familiars o amics que seran imprescindibles per a poder accedir al Paranimf el dia de l'Acte de Graduació. Per a açò el/l'alumne/a haurà d'identificar-se prèviament presentat el seu DNI/NIE/Passaport o TIU. Per a arreplegar la invitació d'algun/a company/a, serà necessari una autorització(pdf).

Es recorda que sense la invitació no es podrà accedir al Paranimf. Aquelles persones que no disposen d'invitació podran seguir l'acte en directe a través d'internet en aquesta adreça: http://si.ua.es/es/videostreaming/

L'alumne inscrit entrarà al Paranimf de la UA presentant el seu DNI/NIE/Passaport o TIU

Recomanacions Protocol·làries per als Actes del 24 i 31 de gener

Per motius d'organització de l'Acte acadèmic tots els estudiants deuran estar en el Paranimf de la UA a les 18:00h i trobar-se en els seus seients a les 18:15h. Cada estudiant tindrà el seu seient etiquetat amb els noms per ordre alfabètic, juntament amb els seus companys d'estudi.

Pots consultar en el Portal Audiovisual de la UA com s'ha realitzat altres Actes de Graduació del Centre.

Per a enguany està previst un fotògraf, que anirà realitzant fotos als graduats per a després publicar-les en el Portal d'Audiovisual de la UA.

CERIMONIAL DE L'ACTE ACADÈMIC

VENI CREATOR - Cor de la Universitat d'Alacant

ACTE D'OBERTURA

24 de gener: L'Acte estarà presidit per D. Juan Llopis Taverner/Vicerector de Relacions Internacionals