Acte de Graduació 2011-12

L'equip d'Adreça de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials té l'honor de convidar-li a l'Acte Acadèmic de Graduació 2013 que tindrà lloc el pròxim dia:

17 de gener, dijous, a les 18:30 hores, per als alumnes que han finalitzat els seus estudis en: Administració i direcció d'empresa, Economia i CC. Empresarials en el Paranimf de la UA. A més es realitzarà el lliurament dels premis del Concurs "La vida universitària a tráves del mòbil" organitzat per aquesta Facultat.

18 de gener, divendres, a les 18:30 hores, per als alumnes que han finalitzat els seus estudis en: Publicitat i Relacions Públiques, Sociologia i Treball Social en el Paranimf de la UA.

Es retransmetrà en directe per internet en la següent adreça:http://vertice.cpd.ua.es/paraninfo

Gràcies a tots/as per la vostra participació.

REQUISITS DELS PARTICIPANTS

• Estudiants que s'han llicenciat/diplomats/graduat en el curs 2011/2012 i anteriors.
  • Estudiants que s'han llicenciat/diplomat/graduat en la Convocatòria Extraordinària per a Finalitzar Estudis (C1) del curs 2012/13.

TERMINIS

• Des del dilluns, 5 de novembre, pots realitzar la teua Sol·licitud d'inscripció en l'Acte de Graduació
    • Si ja eres Llicenciat/diplomat/graduat en el curs 2011/12, pots sol·licitar la inscripció fins al 3 de desembre. SOL·LICITUD D'INSCRIPCIÓ
    • Si tens previst finalitzar els teus estudis en la Convocatòria Extraordinària per a Finalitzar Estudis (C1), pots sol·licitar la inscripció fins al 20 de desembre. SOL·LICITUD D'INSCRIPCIÓ

Invitacions: La recollida serà des del 7 de gener fins al 15 de gener en la Consergeria de l'Edifici de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials (de 9:00h -21:00h), per a arreplegar les invitacions per a familiars o amics que seran imprescindibles per a poder accedir al Paranimf el dia de l'Acte de Graduació. Per a açò el/l'alumne/a haurà d'identificar-se prèviament presentat el seu DNI/NIE/Passaport o TIU. Per a arreplegar la invitació d'algun/a company/a, serà necessari una autorització.

També pots sol·licitar que t'enviem per correu postal les invitacions. Pots sol·licita-ho per email: facu.economiques@ua.es

Es recorda que sense la invitació no es podrà accedir al Paranimf. Aquelles persones que no disposen d'invitació podran seguir l'acte en directe a través d'internet en aquesta adreça:http://vertice.cpd.ua.es/paraninfo

L'alumne inscrit entrarà al Paranimf de la UA presentant el seu DNI/NIE/Passaport o TIU

RECOMANACIONS PROTOCOL·LÀRIES

Per motius d'organització de l'Acte acadèmic tots els estudiants deuran estar en el Paranimf de la UA a les 18:00h i trobar-se en els seus seients a les 18:15h. Cada estudiant tindrà el seu seient juntament amb els seus companys d'estudi.

Pots consultar en el Portal Audiovisual de la UA com s'ha realitzat altres Actes de Graduació del Centre.

CERIMONIAL DE L'ACTE ACADÈMIC

Es realitzarà una passada d'una selecció de les fotos presentades pels nostres estudiants en el Concurs de Fotografia amb Mòbil "La vida universitària a través del mòbil"

VENI CREATOR

Cor de la Universitat d'Alacant

ACTE D'OBERTURA

Magfco. Sr. Rector de la Universitat d'Alacant

Paraules de la Degà/a

ACTE D'IMPOSICIÓ DE BEQUES DE GRADUACIÓ.
LLIURAMENT DE DOCUMENT ACREDITATIU DE LLICENCIATURA/DIPLOMATURA/GRAU

Paraules d'un alumne, en nom dels seus companys

CLAUSURA DE L'ACTE

Magfco. Sr. Rector de la Universitat d'Alacant